خبرهای داغ:

مستند اسناد محرمانه دوران پهلوی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه اکران شد

رئیس محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه از اکران مستند اسناد محرمانه پهلوی «یک بار برای همیشه» با هدف روشنگری مردم در مسجد محله خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۹۲۱۷
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر نشست روشنگری و بصیرتی با نمایش مستند اسناد محرمانه پهلوی «یک بار برای همیشه» در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه اکران شد.

محمدحسن جلال رئیس این محله اسلامی در حاشیه برگزاری این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص دیگر برنامه های اجرایی اظهار کرد: ایام الله دهه فجر همواره یادآور شجاعت ملت بزرگ ایران و قدرت شکست ناپذیر آنان در تعیین سرنوشت بوده‌ است.

او افزود: این ایام همچنین فرصت مناسبی برای تجدید عهد با آرمان‌های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر است.

رئیس محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه بیان داشت: با هدف بزرگداشت این دهه برنامه های متنوع بسیاری با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران با محوریت مسجد و محله محوری در این محله از ابتدای دهه برگزار و تا بیست و دوم بهمن ادامه خواهد داشت.

جلال در ادامه گفت: تشست روشنگری در قالب نمایش فیلم با استقبال پرشور بسیجیان اکران و کارگاه سواد رسانه ای (فضای مجازی) چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور علی اکبر مونسان کارشناس در مسجد برگزار خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: همچنین در شام وفات حضرت زینب (س) مراسم سوگواری و عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین احسانی با قرائت زیارت پرفیض عاشورا توسط حامد جمال از مداحان بسیجی پایگاه در مسجد برگزار شد.

رئیس محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) اذعان داشت: با همکاری پایگاه مقاومت بسیج بازدید از موزه عبرت استان سمنان در تاریخ بیستم بهمن ماه ساعت 10 صبح انجام و علاقمندان می توانند جهت شرکت در این برنامه با چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه با محمدمبین قزوینی با شماره 09109681683 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار