خبرهای داغ:

از تهیه روزنامه دیواری تا دلنوشته دختران مکتب حاج قاسم در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی در قالب تهیه روزنامه دیواری، طراحی بنر، دلنوشته و نقاشی به همت دختران کانون الهادی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۸۵۵۵
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و میلاد با سر سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) و کانون الهادی (ع) با مشارکت نوجوانان و جوانان بسیجی آذین بندی و فضاسازی شد.

خاتون ابراهیمی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بزرگداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های مردان و زنان آزاده ایران سرافراز و کلید گشاینده درهای فتح و پیروزی به روی ملت بزرگ ایران است که با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد.

او افزود: فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است، تا دریابیم که با دستاورد حاصل از خون هزاران شهید چه کرده‌ایم و بار دیگر پیمان ببندیم تا در راه تحقق اهداف والای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهنمود های مقام معظم رهبری  با حفظ وحدت، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) ادامه داد: در راستای تحقق این مهم فضاسازی پایگاه به همت کارگروه فرهنگی و نوجوانان و جوانان بسیجی و طراحی بنر دهه هجر توسط حلقه شهید اسماعیل جمال دختران شهید حاج قاسم انجام شد.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری نمایشنامه انقلاب توسط حلقه شهید علی رضا کلامی گفت: ساخت کاردستی و دیگر کارهای هنری در دهه فجر توسط اعضای این حلقه همراه با نقاشی با موضوع دهه فجر در پایگاه اجرا شد.

او ادامه داد: قرائت قرآن به نیت شهدای انقلاب توسط حلقه شهید حسین صفا و حلقه شهید اسماعیل جمال «دختران مکتب حاج قاسم» برای شهدای انقلاب همراه با بیان قصه های انقلاب در حلقه شهید حسین صفا در پای دیوار انقلاب، تهیه روزنامه دیواری با موضوع روز شمار انقلاب و دل نوشته بهمن ۵۷ و بیان دستاوردهای انقلاب از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) عنوان کرد: همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی (ع) جشن مولود کعبه و جشن انقلاب با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در مسجد امام هادی (ع) برگزار و در این برنامه از صفیه منوسان و دیگر فعالان عرصه جهادی با اهدای هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار