خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه:

برای جلب رضایت ولایت باید در مکتب حاج قاسم خودمان را باز تعریف کنیم

شاهرود_ سردار عظیم ابراهیم پور در یادواره شهدای روستای دیزج شاهرود گفت: برای اینکه ولایت از ما راضی باشد باید خودمان را در مکتب حاج قاسم بازتعریف کنیم
کد خبر: ۹۴۸۸۹۷۵
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

برای جلب رضایت ولایت باید در مکتب حاج قاسم خودمان را باز تعریف کنیمبه گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، بیست و چهارمین سالگرد ۴۱ شهید گلگون کفن روستای دیزج با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین محلی برگزار شد.
در این مراسم حاج عظیم ابراهیم پور مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادنی کل سپاه در سخنانی با بیان اینکه باید برای اینکه ولایت از ما راضی باشد باید خودمان را در مکتب حاج قاسم بازتعریف کنیم، افزود: در این فتنه روشن شد که پشت پرده فرماندهی فتنه مستقر در آمریکا و برخی سفارتخانه‌های اروپا در خیابان‌های تهران بود که به واسطه هدایت‌های داهیانه رهبری و اقتدار نیرو‌های امنیتی و نظامی و بصیرت مردم فتنه استکبار با شکست مواجه شد.
ابراهیم پور با بیان اینکه سال ۹۰ رهبر انقلاب در دیدار جوانان کشور‌های اسلامی فرمودند دنیا وارد پیچ تاریخی شده که نخبگان باید مدیریت کنند، گفت: کشور‌ها به فرموده رهبری سلطه جو یا سلطه پذیر هستند، اما جبهه مقاومت که سلطه جو و سلطه پذیر نیست مدیریت منطقه را بدست خواهد گرفت که است.
او با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ۳۶کشور مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستادند، اما به برکت هدایت‌های امام راحل و ایثار رزمندگان انقلاب اسلامی پیروز شد، ادامه داد: استکبار از سال ۵۷ تا کنون به دلیل اینکه در حال فروپاشی هستند فتنه‌های زیادی را علیه انقلاب اسلامی رقم زد.
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادی سپاه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) افزود: ایشان در این دیدار خطاب به جوانان فرمودند که خرمشهر‌ها در پیش است و جوانان باید خود را برای فتح این خرمشهر‌ها آماده کنند.
جانشین سابق قرارگاه خاتم‌الاوصیا با تأکید بر اینکه جوانان کشور باید بدانند که این خرمشهر‌ها چه چیز‌هایی هستند، بیان کرد: روش آزادسازی این خرمشهر‌ها که امروز با آن مواجه هستیم نه جهاد اصغر است و نه جهاد اکبر بلکه به فرموده مقام معظم رهبری جهاد کبیر است.
ابراهیم پور ادامه داد: در مسیر توجه و تلاش برای تقویت تقوای اجتماعی، عدم تبعیت از کفار و منافقین و هوشیاری در مقابل نقشه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های آن‌ها باید موردتوجه جوانان قرار بگیرد.
در این مراسم حجت الاسلام سیداحمدصفایی از مشهد مقدس به مرثیه سرایی پرداخت.
این مراسم به همت ستاد یادواره و پایگاه قمربنی هاشم (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف و خانواده شهدا به یادبود ۴۱ شهید این روستا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار