خبرهای داغ:
خطیب جمعه شهر فرادنبه ؛

مصوبه ی غیر قانونی پارلمان اروپا همانند کمک به آمریکا با یک طناب پوسیده است

حجت الاسلام علوی گفت:جامعه اروپا نه تنها نمی تواند به دولت آمریکای جنایتکار در حال فروپاشی کمکی کرده باشد بلکه خودشان هم به دنباله ی زوال آمریکا نابود خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۸۸۳۰۵
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ حجت الاسلام سید حسین علوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ی  فرادنبه  گفت: قرار دادن مصوبه ی غیر قانونی پارلمان اروپا که نهاد مقدس و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروهک های تروریستی قرار داده اند در واقع می خواهند پروژه ناقص و شکست خورده فشار حداکثری آمریکای جنایتکار را جبران کنند که این همانند این می ماند که بخواهند دولت امریکایی که در باتلاق اشتباهات محاسباتی اش در مورد ایران اسلامی گیر کرده و در حال فرو رفتن و غرق شدن است را با یک طناب پوسیده آن هم توسط دولت های ضعیف و گرفتار مسائل داخلی خودشان نجات بدهند.

وی افزود: جامعه اروپا نه تنها نمی تواند به دولت آمریکای جنایتکار در حال فروپاشی کمکی کرده باشد بلکه خودشان هم به دنباله ی زوال آمریکا نابود خواهند شد .

حجت الاسلام علوی در بخش دیگری  از سخنان خود از مسئولین شهرستان بروجن خواست خدماتی که به مردم عزیز شهرستان به ویژه بخش مرکزی فرادنبه سفیددشت و روستای دهنو داده اند را گزارش دهند.

شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن در فاصله ی 50 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است ./

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار