فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) تاکیدکرد:

نباید غبار غفلت بر روی حوادث سرنوشت ساز انقلاب بنشیند/بمباران رسانه ای دشمن بر علیه نظام را با جهاد تبیین خنثی کنید

فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) با تاکید بر اینکه نباید در گذر زمان غبار غفلت بر روی حوادث سرنوشت ساز انقلاب و ایام الله دهه فجر بنشیند، گفت:بمباران رسانه ای دشمن بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با جهاد تبیین خنثی کنید.
کد خبر: ۹۴۸۸۱۰۶
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار غلامرضا احمدی در یادواره ۲۱ شهید روستای مومن آباد تربت جام با تبریک تقارن میلاد مولود کعبه با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یادو نام شهیدان اظهارکرد: نباید در گذر زمان غبار غفلت بر روی حوادث سرنوشت ساز انقلاب و ایام الله دهه مبارک فجر بنشیند و غیرت دینی و انقلابی مردم فروکش کند.

فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) با تاکید بر اینکه غیرت دینی و انقلابی مردم ایران بعد را پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جنگ‌ تحمیلی ظهور و بروز بیشتری پیدا کرد، افزود: غیرت دینی از عواملی بود که در دفاع مقدس تبلور پیدا کرد و در ادامه آن تاکنون همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.

وی با اشاره به اینکه کشورهای جهان با همه اختلافاتی که با هم داشتند در جنگ‌ تحمیلی برای نابودی انقلاب نوپای امام راحل وحدت نظر داشتند، ادامه داد: انقلاب ما در جنگ صادر شد و ملت غیور ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را درهم شکست.

وی با اشاره به اینکه که نباید بگذاریم دفاع مقدس از ذهن مردم و جوانان ما پاک شود، تاکیدکرد: جوانان و نوجوانان به اخلاص، ولایت پذیری شهدا و به ویژه سردار دل ها اقتدا کنند و اگر این شرایط را در وجود خودشان نهادینه کنند، نسل قاسم سلیمانی تربیت می شود.

فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) با تاکید برمطالعه وصایای و زندگینامه شهیدان و عمل آن، بیان کرد: ۹۵ درصد شهیدان در وصیتنامه هایشان نوشتند که برای حفاظت از جمهوری اسلامی و بر زمین نماندن فرامین امام(ره) و رهبر معطم انقلاب و اسلام عزیر به عازم جبهه های حق علیه باطل شدند.

سردار احمدی اشاره به جهاد تبیین که فوری، آنی، واجب عینی، قطعی و ضروری است، گفت :دشمنان بمباران رسانه ای برعلیه نظام اسلامی درشبکه های مجازی را دنبال می کنند بنابراین همه تکلیف وظیفه داریم دستاوردهای نظام اسلامی را در این ۴۴ سال انقلاب برای مردم تبیین و پیام شهدا را عملی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار