خبرهای داغ:

محکومیت هتک حرمت به ساخت قرآن کریم در قاین

حجت الاسلام وافی: هتک حرمت به ساحت قرآن کریم ادامه جنگ هدفمند غرب با اسلام و اقدامی بر اساس اسلام هراسی برای مقابله با گسترش گرایش به معنویت و معارف اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۸۶۶۲۸
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی حجت السلام و المسلمین علیرضا وافی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در مراسم محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن ضمن محکوم کردن این اقدام غیر اخلاقی و ضد آزادی و برابری در حقوق ملت ها اظهار داشت: امروز در جامعه ما نفوذ صورت گرفته است که می بینیم در برخی از نقاط  عده ای معدود به مقدسات در زمان اغتشاشات جسارت نمودند ولی هنوز به سزای اعمال پلیدشان در انظار عمومی نرسیدند تا مایه عبرتی برای دیگران باشند و همین امر باعث جسارت بیشتر کشورهای ضد حقوق بشری اروپا شده است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی که با عنوان منشور روحانیت مشهور است گفت: امام خمینی(رحمه الله علیه) در سال 1367 خطاب به روحانیون فرموده اند:  «درود بر حاملان امانت وحی و رسالت پاسداران شهیدی که ارکان عظمت و افتخار انقلاب اسلامی را بر دوش تعهد سرخ و خونین خویش حمل نموده‌اند.سلام بر حماسه سازان همیشه جاوید روحانیت که رساله علمیه و عملیه خود را به دم شهادت و مرکب خون نوشته‌اند و بر منبر هدایت و وعظ و خطابه ناس از شمع حیاتشان گوهر شبچراغ ساخته‌اند. افتخار و آفرین بر شهدای حوزه و روحانیت که در هنگامه نبرد رشته تعلقات درس و بحث و مدرسه را بریدند و عقال تمنیات دنیا را از پای حقیقت علم برگرفتند و سبکبالان به میهمانی عرشیان رفتند و در مجمع ملکوتیان شعر حضور سروده‌اند. سلام بر آنان که تا کشف حقیقت تفقه به پیش تاختند و برای قوم و ملت خود مُنذران صادقی شدند که بند بند حدیث صداقتشان را قطرات خون و قطعات پاره پاره پیکرشان گواهی کرده است و حقاً از روحانیت راستین اسلام و تشیع جز این انتظاری‌ نیست».

وی در ادامه افزود: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: امروز ما شاهد نفوذ در کشور هستیم که بایستی مواظب نفوذ در ساختارهای اداری کشور باشیم.

وی گفت: امروز وظیفه ماست که تبیین کنیم تا تمامی نیروهای انقلاب در هر قسمتی که هستند حواسشان به نفوذ عناصر معاند باشد که جلوشان را بگیرند و نگذارند رخنه ایجاد شود، چرا که کشور انگلیس دست از تلاشعلیه انقلاب ما بر نمی دارند و اگر بداند که 200 سال دیگر تلاش هایش نتیجه می دهد همچنان به کارش ادامه می دهد.

وی با اشاره به برخی از منصب خواهان از اول انقلاب تا کنون گفت: آنچه باعث می شود کینه ها و دشمنی ها بوجود آید حرص و ولع های دنیایی است کما اینکه از اول انقلاب تا کنون کم نداشته ایم کسانی را که بدنبال پست و مقام و جاه جلال و شهرت بوده اند و از کشتی پرصلابت انقلاب پیاده شدند و جا ماندند.

وی در پایان آتش زدن قرآن کریم در کشور سوئد را که باعث حریحه دار شدن غیرت مسلمانان جهان شد به شدت محکوم نمود و افزود: این روند ادامه جنگ هدفمند غرب با اسلام و اقدامی بر اساس اسلام هراسی برای مقابله با گسترش گرایش به معنویت و معارف اسلامی است که هدفش انحراف توجه مسلمین از مسائل و تحولات دنیای اسلام است، آن چه امروز صهیونیسم بین الملل و دولت‌های غربی در باتلاق آن گرفتار شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار