در سلسله محافل شهدایی؛

عطر بوی پیراهن یوسف در تربت جام/جامۀ شهید دارایی به کاروان شهدا پیوست + عکس

عضو موسسه یاد یاران نیشابور از اجرای طرح بوی پیراهن یوسف به میزبانی تربت جام خبر داد و گفت: لباس رزم شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای شاخص کشوری در سلسله محافل شهدایی در جمع مردم ولایتمدار این خطه قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۸۶۵۵۸
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ابراهیم شبان اظهارکرد: با اجرای طرح بوی پیراهن یوسف از سوی موسسه یاد یاران نیشابور، تربت جام میزبان لباس رزم حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش و سایر شهدای شاخص کشوری قرار گرفت.

عضو موسسه یاد یاران بااشاره به اینکه ما آتش به اختیار کار می کنیم و به هیچ سازمانی وابسته نیستیم و سرباز امام زمان (عج) هستیم، تصریح کرد: ۴ سال و نیم است که از کربلا شروع کردیم و اکثر نقاط کشور این برنامه معنوی و شهدایی را با قوت اجرا کردیم و اگر شهدا امضا نمی‌کردند، الان تربت جام نبودیم.

علاقه زیادی به شهدای اهل سنت دارم

وی با اشاره به تلفیقی بودن این منطقه وحدت آفرین، خاطرنشان کرد: علاقه عجیبی به شهدای اهل سنت دارم و بارها گفته ام پای بچه های اهل سنت را می بوسم و به عنوان سرباز و خادم الشهدا به خود افتخار می کنم که کار من قصه گویی و بیان خاطرات در وصف شهدای والامقام است.

شبان در یکی از این محافل گفت: مردم شهرستان تربت جام باید به خود ببالند که شهید محسن حججی، شهید ابو مهدی المهندس و ... در جمع آنها حضور دارند و لطف الهی بیش از هر وقت دیگر شامل حالتان شده است.

این خادم الشهداء از جعبه ای با نشان آستان قدس رضوی رونمایی کرد و در ادامه افزود: این لباس، جامۀ خاکی حاج قاسم سلیمانی عزیز است که با آن در سوریه حضور پیدا می‌کرد و اینک تربت جام با بوی پیراهن یوسف عطر آگین شد و میزبان حاج قاسم سلیمانی و چندین شهید دیگر قرار گرفت.

جامۀ شهید دارایی به کاروان شهدا پیوست

عضو موسسه یاد یاران نیشابور گفت: طرح بوی پیراهن یوسف یک طرح ابتکاری است که با جمع آوری البسۀ شهدای والامقام و بردن آن ها در جمع عاشقان و ارادتمندان شهدا سعی در نگهداشتن یاد و خاطره شهدا داریم.

وی اضافه کرد: به همین منظور سفره شهدایی با چیدن البسه شهدا و معرفی آن ها در منزل شهید محمد صادق دارایی از دیار تربت جام بر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، مسئول گروه جهادی خاتم الانبیاء(ص)، خانواده های معزز شهدا، خادمین شهدا و با نوای ذاکران اهل بیت(ع) پا شد و درپایان جامۀ مطهر این شهید روحانی نیز به کاروان شهدا پیوست.

شبان جمع آوری دل نوشته های خانواده های شهدا از دیگر اقدام های این طرح برشمرد و یادآور شد: در این راستا فرزندان شهدا دست نوشته ای را به یادگار به طرح بوی پیراهن یوسف هدیه می دهند.

خبرنگار: زینب ارقبائی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار