خبرهای داغ:

پرداخت ۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام بانکی به منظور ایجاد اشتغال مددجویان شاهرود

شاهرود_ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود گفت: ۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام بانکی به منظور ایجاد اشتغال برای ۵۰۲ نفر از مددجویان این شهرستان پرداخت شد.
کد خبر: ۹۴۸۶۳۲۱
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲

پرداخت ۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام بانکی به منظور ایجاد اشتغال مددجویان شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمدمهدی اصغری با اشاره به اینکه هزار و ۹۵۴ خانوار تحت پوشش این نهاد ماهانه مبالغ کمک معیشتی در حوزه حمایتی و سلامتی خانواده دریافت می‌کنند، گفت: این خانواده‌ها طی ۹ ماهه امسال ۹ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان بر اساس تعداد خانوار کمک هزینه معیشتی دریافت کردند.
اصغری به اجرای طرح اکرام و محسنین فرزندان مددجو اشاره کرد و گفت: ۹۲۴ نفر از ایتام و محسنین (خانواده‌های بی‌سرپرست به جزء فوت و دارای بیمار) مورد حمایت کمیته امداد امام (ره) شاهرود قرار دارند.
او با بیان اینکه سه هزار و ۳۶۱ نفر از خیران و نیکوکاران در قالب طرح حامی از این فرزندان پشتیبانی می‌کنند، اظهار کرد: طی ۹ ماهه امسال سه میلیارد و ۶۹ میلیون تومان به صورت نقد و کالا بین این قشر توزیع شد.
رئیس کمیته امداد امام (ره) شاهرود ادامه داد: به ۹۷ کودک و مادر شامل افراد دچار سوء تغذیه، مادران باردار و شیرده، ۱۶۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان کمک شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار