خبرهای داغ:

برگزاری یادواره دانشجوی شهید بیاریان در روستای گرمن شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ یادواره دانشجوی شهید محمود بیاریان به همت پایگاه شهید چمران حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا شسپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۸۱۵
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج، یادواره دانشجوی شهید محمود بیاریان با همکاری خانواده شهید و پایگاه شهید چمران حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا در مسجد جامع روستای گرمن برگزار شد.
در این مراسم که با حضور همرزمان شهید و اقشار مختلف مردم و مسئولین محلی برگزار شد، حسین فضلی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و کارشناس مسائل سیاسی در خصوص شهدا و جهاد تبیین و توجه به سیره شهدا مطالبی بیان و خاطره گویی و مرثیه سرایی و اجرای سرود و تجلیل از نونهالان و نوجوانان انجام شد.
شهید دانشجو محمود بیاریان متولد سال ۱۳۴۲ روستای گرمن بخش بسطام شهرستان شاهرود است که در عملیات کربلای ۴ در سال ۱۳۶۵ در جنوب شلمچه شربت شهادت را نوشید و در گلزار شهدای این روستا آرام گرفت.
این شهید دانشجوی تربیت معلم بود و در گردان سیدالشهداء به عنوان فرمانده دسته در این عملیات حضور داشت.
قسمتی از وصیت نامه شهید:
برادران عزیز، در این راه مقدس صبر و استقامت داشته باشید که خداوند با صابران است. پدر و مادرم، اگر خداوند خواست که ما را از این دنیا انتقال دهد به آن دنیا، شما هیچ ناراحت نباشید و صبر را پیشه خود سازید و همیشه به فکر اسلام عزیز باشید و بدانید که هیچ افتخاری از این بالاتر نیست که انسان در راه خدا جانش را فدا کند. پدر و مادرم شما حق بزرگی بر گردن من داشتید و من نه تنها نتوانستم آن را اد ا کنم بلکه موجب اذیت و آزار شما بودم لذا از شما عاجزانه می‌خواهم که مرا حلال کنید و امیدوارم که خداوند شما را از صابران قرار دهد و از بر ادران و خواهرانم می‌خواهم که اگر از من بدی دیده اند، مرا ببخشند و در آخر، از کلیه برادرانی که خدای نکرده از این حقیر جسار تی و یا بدی دیده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار