خبرهای داغ:
ویژه دانش آموزان طرح عزیزالللهی در هفته بصیرت؛

برنامه نسل سلیمانی در سمنان برگزار شد

برنامه نسل سلیمانی ویژه دانش آموزان پسر و دختر طرح عزیزاللهی همزمان با آغاز هفته بصیرت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۱۸۵
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳


به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، برنامه نسل سلیمانی ویژه دانش آموزان پسر و دختر طرح عزیزاللهی همزمان با آغاز هفته بصیرت برگزار شد.

فاطمه محمدتقی مسئول طرح تربیتی خواهران بسیج دانش آموزی استان سمنان در این زمینه  گفت : ویژه برنامه نسل سلیمانی در ابتدا برای مقطع تحصیلی ابتدایی برنامه ریزی گردید ولی در ادامه با جریان سازی مناسب که از طرف مربیان طرح تربیتی در مدارس استان صورت گرفت این برنامه به طور گسترده تری در مقاطع تحصیلی متوسطه هم برگزار گردید.

مسئول طرح تربیتی خواهران بسیج دانش آموزی استان سمنان گفت : ویژه برنامه نسل سلیمانی از لحاظ محتوایی و مطالعاتی ازکیفیت خوبی برخوردار بوده و در قالب برنامه هایی همچون سیر مطالعاتی ، یادواره حاج قاسم ، ایجاد موکب ، ایستگاه های نقاشی ، سرودهای دسته جمعی ، عهدنامه و دل نوشته به سردار ، محفل انس با قرآن، جلسات اولیاء و مربیان ، بیان خاطره ، ایستگاه های صلواتی و ... برگزار گردید.

وی امضای طومار الکترونیکی و پویش جان فدا را از دیگر برنامه های ویژه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برشمرد که همزمان با سراسر کشور اجرایی گردید و اظهار کرد تاکنون بالغ بر ۴۰۰۰ نفر از دانش آموزان در امضای طومار دخیل بودند که نشان می دهد نسل های دهه هشتاد و نود ، بعد از گذشت سه سال از شهادت حاج قاسم همچنان پای عهد خود مانده اند و ما تا زمان تحقق کامل وعده انتقام حاج قاسم لحظه ای از پای نخواهند نشست.

محمدتقی صدور بیانیه های مختلف توسط فرماندهان واحد پیشگام را از جمله نقش آفرینی دانش آموزان دانست که توانسته اند با درک درست از حوادث به وقوع آمده به خونخواهی از عاملان و قاتلان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برخیزند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار