سردار زارعی در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز در مشهد:

حاج قاسم سرباز واقعی وطن بود/آمریکا نگران نهادینه شدن الگوی ایرانی اسلامی در جهان است

معاون نیروی انسانی فراجا با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی سرباز واقعی وطن بود و به معنای واقعی کلمه سیدالشهداء جبهه های مقاومت نام گرفت، گفت: آمریکایی ها نگران نهادینه شدن الگوی ایرانی اسلامی در منطقه و کل جهانند، چون ممکن است دیگر ابرقدرت جهان نباشند.
کد خبر: ۹۴۸۱۷۵۰
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار سرتیپ زارعی، معاون نیروی انسانی فراجا در آیین تجلیل 20 سرباز نمونۀ پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز که به همت سپاه امام رضا (ع) و ستادفرماندهی فراجا استان خراسان رضوی در تالار صبا صدا و سیما مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امید فرماندهی معظم کل قوا به شما جوانان عزیز است و معظم له با نگاه ژرفی که دارند بیشترین فرامین را در حوزه سرباز صادر کردند و تاکید دارند که این عزیزان در طول خدمت مقدس سربازی مهمان نیروی های مسلح هستند.

وی ملاک و معیار حضرت آقا را توانمندسازی و هدفمندکردن خدمت مقدس سربازی برشمرد و تصریح کرد: این مهارت آموزی یک جلوه ظاهری دارد، اما عمق و توقع از شما عزیزان فقط یاد گرفتن و مهادرت آموختن در یکی از مشاغل صنعتی یا حرفه ای نیست، بلکه انتظار معظم له فراگیری مهارت های روحی و افزایش معنویت در طول خدمت سربازی است.

معاون نیروی انسانی فراجا خاطرنشان کرد: شماها به عنوان یک جوان برومند ایران زمین باید موقعیت کشور عزیزمان را به خوبی درک کنید و بدانید درکجا و چه نقطه ای از تاریخ آن قرار دارید و یکی از مهمترین انتظار نظام از شما این هست که خودتان را در زمینه های مختلفی که کشور بدان نیاز دارد، ارتقاء و آماده نگه دارید.

سردار زارعی با اشاره به طراحی و برنامه ریزی دشمن در دو ماه گذشته و پشت سر گذاشتن اغتشاشات اخیر، یادآور شد: استکبار جهانی با راه اندختن جنگ ترکیبی و شناختی یک هدف راهبردی را در این قضایا دنبال می کند، آن هم سرنگونی ایران قوی از طلیعه فجر انقلاب تا به امروز است.

وی دیگر هدف دشمن را تغییر جغرافیای منطقه و تولد گروه داعش دانست و یادآور شد: درایت، شجاعت و از خودگذشتگی سردار دل ها و بزرگ قهرمان ملی و سید الشهداء جبهه های مقاومت اسلامی شهید سلیمانی بود که این غده سرطانی را با همه قدرت پوشالی اش به زانو در آورد.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی با آن همه مجاهدت و فداکاری در جبهه های نبرد حق علیه باطل در 8 سال دفاع مقدس و نیز مبارزه با داعشیان زمان، از روی اخلاص وصیت می کند که بر سر مزار من بنویسید سرباز وطن و این برای ما قوای مسلح و شما سربازان عزیز یک درس بزرگ از یک قهرمان ملی است که این روزها با یاد و نام او عجین است و باید به آن عبد مُخلص خدا افتخار کنیم.

معاون نیروی انسانی فراجا با بیان اینکه دشمن با یک جنگ همه جانبه جنگ ترکیبی، شناختی، نظامی، رسانه‌ای، ادراکی و اقتصادی به دنبال تشکیک در مفاهیم و اصل موضوع و واقعیت ها روبری نظام است تا تحریم و موانع دیگری را بر ما تحمیل کنند، خاطرنشان کرد: برای رشد و پویایی این مملکت نیاز است که با صبر، استقامت، درایت و بصیرت در همه زمینه ها رشد کنیم و از همه مانع به سلامت عبور کنیم.

سردار زارعی تاکید کرد: امروز تمام نگرانی آمریکایی ها این است که الگویی مثل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان نهادینه نشود و گرنه دیگر آنها ابرقدرت جهان نیستند و ان شاالله طبق وعده ای که حضرت آقا دادند بساط آنان در منطقه جمع می شود و نابودی اسرائیل محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار