حجت الاسلام دهشت در جمع شعرا و ستایشگران مذهبی استان خراسان رضوی:

میراث سلیمانی همان مکتب سلیمانی است

حجت الاسلام دهشت در جمع شعرا و ستایشگران مذهبی استان خراسان رضوی به بیان ویژگی های مکتب سلیمانی پرداخت و گفت: میراث سلیمانی و آنچه امروز از شهید سلیمانی بر جای مانده است همان مکتب سلیمانی است.
کد خبر: ۹۴۸۱۳۸۷
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی حجت الاسلام مرتضی دهشت در جمع شعرا و ستایشگران مذهبی استان که به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دعوت اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد در سخنانی به بیان ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی پر اخت و گفت: برای ترویج یک فرهنگ، سه مولفه تبیین، تعظیم و تحکیم مورد نیاز است و در هر سه مورد، زبان شعر به صورت موثر ورود پیدا کرده است.

وی افزود: از آنجا که نمادها ارتباط با فرهنگ را تسریع می‌کنند، دشمن امروز از طریق نمادها و نشانه ها به جنگ ما آمده و شاعران و مداحان و ستایشگران می‌توانند با استفاده از زبان شعر، در مقابله با این ترفند دشمن تاثیر بسزایی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین دهشت در بخش دیگری از سخنان خود به بیان ویژگی های مکتب سلیمانی پرداخت و گفت: میراث سلیمانی و آنچه امروز از شهید سلیمانی بر جای مانده است، مکتب سلیمانی است.

گفتنی است این برنامه که به همت کانون مداحان، بنیاد دعبل خزاعی و سازمان بسيج مداحان و هيآت مذهبی استان خراسان رضوی برگزار شد، جمعی از مداحان، شعرا و ستایشگران مذهبی استان به قرائت اشعاری با موضوع شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی و در ستایش شهید و شهادت پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار