خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جهاد تبیین باعث افشای دروغ های دشمن می شود

سردار یدالله جوانی مسئول سیاسی سپاه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شاهین شهر با تاکید بر پیشرفت روبه جلو ملت ایران گفت:دشمنان از این پیشرفت عصبانی هستند و لذا در صدد ضربه به جمهوری اسلامی بودند و به بهانه فوت یک دختر خانم و با کمک رسانه های دروغ پرداز خودو فضای مجازی رو به جنگ ترکیبی آوردند و در این عرصه از گروهک منافقین،گروهک های تروریستی تجزیه طلب دست به دروغ پردازی با هدف فریب مردم به خصوص نوجوانان و جوانان پرداختند و در ادامه روی به اقدامات تروریستی آوردند.
کد خبر: ۹۴۷۹۷۶۰
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سردار یدالله جوانی مسئول سیاسی سپاه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شاهین شهر با تاکید بر پیشرفت روبه جلو ملت ایران گفت:دشمنان از این پیشرفت عصبانی هستند و لذا در صدد ضربه به جمهوری اسلامی بودند و به بهانه فوت یک دختر خانم و با کمک رسانه های دروغ پرداز خودو فضای مجازی رو به جنگ ترکیبی آوردند و در این عرصه از گروهک منافقین،گروهک های تروریستی تجزیه طلب دست به دروغ پردازی با هدف فریب مردم به خصوص نوجوانان و جوانان پرداختند و در ادامه روی به اقدامات تروریستی آوردند.

وی ادامه داد:در این مدت استکبار جهانی بیش از 37000 دروغ از مسائل ایران را در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای با هدف بدبین کردن جوانان به انقلاب مطرح کرد.

سردار جوانی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در ایام اخیر گفت:دشمن با تمرکز بر دروغ گویی و افشاگری در مسائلی که واقعیت ندارد قصد دارد اذهان مردم به خصوص نوجوان و جوانان را از انقلاب و دستاور دهای انقلاب دور کند؛لذا با جهاد تبیین باید دروغ های دشمن را خنثی کرد و این توطئه دشمن را نیز خنثی نمود.

مسئول سیاسی سپاه در پایان با تاکید بر حماسه 9 دی سال 88 گفت:انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت و بصیرت مردم در سال 88 از آن فتنه عظیم که متاسفانه از رئیس جمهور پیشین ، رئیس مجلس و برخی از نمایندگان مجلس  در برپایی آن نقش داشتند عبور کردند و حماسه ای جاودان در تاریخ انقلاب اسلامی پدید آوردند.

در پایان مراسم مردم انقلابی و شهید پرور شاهین شهر با حضور در خیابان فردوسی به تشییع شهدای گمنام پرداختند و شعار لبیک یا حسین سر دادند.

ارسال نظرات