همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) برگزارشد؛

تشییع باشکوه شهیدگمنام بر دستان مردم و دانشجویان ولایتمدارِ نیشابور + عکس و فیلم

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس که پس از چهل سال به وطن بازگشته بود بردستان مردم، جوانان و دانشجویان ولایتمدار در دانشگاه این شهرستان با شکوه خاصی تشییع و تدفین شد.
کد خبر: ۹۴۷۹۰۷۹
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در نیشابور، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس که پس از چهل سال به وطن بازگشته بود، از مسیر میدان امام تا مسجد جامع و سپس نماز بر پیکر شهید در مسجد امام حسین(ع) تا دانشگاه نیشابور بر دستان مردم ولایتمدار و شهید پرور، جوانان و دانشجویان این شهرستان تشییع و آیین خاکسپاری انجام شد.

پیکر این شهید گمنام ۱۷ ساله که در جزیره مجنون در عملیات خیبر به شهادت رسید بود ظهر امروز بعد از ۴۰ سال در دانشگاه محل دانشگاه آزاد نیشابور آرام گرفت و از امروز فضای دانشگاه این شهرستان میزبان این شهید والامقام است.

در حاشیه این محفل شهدایی خبرنگاران افتخاری بسیج با چند دانشجو مصاحبه داشتند که یک می گفت: ای کاش می توانستیم شرمنده شهدا نشویم، ای کاش بتوانیم راه شهدا را ادامه بدهیم و دانشجوی دیگری می گفت ان شاالله ما هم بتوانیم با درس خواندن و اطاعت از امام و ولایت به وصیت تمام شهدا در دفاع از ولایت عمل کنیم.

عکس و ویدئو: سیدموسی الرضا حسینی- سیدامیرحسین سعدآبادی


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار