رئیس سازمان بسیج ادارات در دوره توانمندسازی مسئولان سازمان بسیج ادارات در مشهد:

برپایی ۲۲ هزار و ۵۰۰ میز خدمت عمومی و تخصصی‌ در کشور/میز خدمت اتصال مدیران با مردم را افزایش می دهد

رئیس سازمان بسیج ادارات کشور با تاکید بر اینکه میز خدمت اتصال مدیران با مردم را افزایش می دهد، گفت: در این رستا ۲۲ هزار و ۵۰۰ میز خدمت عمومی و تخصصی‌ در سطح کشور برگزار شد که در جهت عمل به جهاد تبیین هم تعداد کمی از کارمندان ادارات در جریان ناآرامی‌های اخیر حضور داشتند.
کد خبر: ۹۴۷۷۸۶۹
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در مشهد، فضل‌الله کفیل، رئیس سازمان بسیج ادارات کشور در دوره توانمندسازی کشوری مسئولان سازمان بسیج ادارات که در هتل نخل مشهد برگزار شد، با بیان اینکه رهبری نسبت به بسیج نگاه کمی و کیفی دارند، اظهار کرد: یکی از اقدامات و ابتکارات اساسی بسیج ادارات طرح میز خدمت در سال ۹۸ بود که الحمدلله امروز میز خدمت دولت انقلابی در جای جای کشور با قوت پابرجاست.

برپایی ۲۲ هزار و ۵۰۰ میز خدمت عمومی و تخصصی‌ در کشور

وی با تاکید بر اینکه میز خدمت اتصال مدیران کشور با مردم را افزایش می دهد، افزود: بسیج ادارات از مدیران استانی درخواست می‌کرد با حضور در محلات، با مردم دیدار کنند و یکی از دستاوردهای بزرگ بسیج ادارات برگزاری ۲۰ هزار میز خدمت عمومی و ۲۵۰۰ میز خدمت تخصصی‌ در سطح کشور در ۹ماه از شروع سال است.

رئیس سازمان بسیج ادارات کشور با اشاره به موضوع دیگری که بسیج ادارات به آن ورود پیدا کرده است، احصای نیازهای روز و نیازهای انقلاب است، اضافه کرد: پس از ناآرامی‌های اخیر که صرفاً تحت تاثیر فضای مجازی و بر محور دروغ شکل گرفت، در ذیل راهبرد جهاد تبیین، طرح شهید هاشمی طراحی گردید و یکی از پیشنهادهای مطرح شده از سوی بسیج ادارات اینکه جهاد تبیین در دستگاه‌های اداری محوریت دولت را لازم دارد و در همین راستا معاونین سیاسی استانداران به عنوان رئیس ستاد جهاد تبیین استان منصوب شوند.

در آشوب‌های اخیر تعداد کمی از کارمندان ادارات حضور داشتند

کفیل با بیان اینکه ۱۸ استان این ستاد را تشکیل دادند، تصریح کرد: بیش از ۵ هزار نشست روشنگری در پایگاه‌های بسیج ادارات تشکیل شد. همچنین ۱۳۰۰ نشست در حوزه‌های مقاومت، ۸۲ گردهمایی در وزارتخانه‌ها با حضور شخصیت‌های ملی و ۱۲۱ یادواره شهدا برگزار شد و نتیجه این شد که تعداد کمی از کارمندان ادارات در جریان ناآرامی‌های اخیر حضور داشته باشند.

وی با اشاره به این مطلب که بیش از ۲۷۰۰ نفر از مدیران کشور در جریان اردوهای پیشرفت، از زیرساخت‌های اساسی کشور بازدید کردند. بیان کرد: یکی دیگر از مظلومیت نظام این است که قسمت عمده‌ای از دستاوردهایش را حتی به مدیران خود هم نتوانسته است نشان دهد.

رئیس سازمان بسیج ادارات کشور یادآور شد: ما باید در حوزه نظام تربیتی یک کار وسیع انجام دهیم و در مجموعه بسیج ادارات، دوره‌های ضمن خدمت بدین منظور برگزار کنیم. با استفاده از این ظرفیت خوب، می‌توانیم در ارتقای تاثیرگذاری حوزه آموزش عمل کنیم. در حوزه فضای مجازی هم کار گسترده‌ای صورت گرفته و در ارتقای کارآمدی نظام اداری نیز طرحی تحت عنوان "پایگاه مقاومت بسیج؛ اداره کارآمد" طراحی شده که می‌تواند به ارتقای کارآمدی نظام اداری کشور کمک کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار