خبرهای داغ:

بازدید کارکنان وظیفه انتظامی شهرستان شاهرود از پارک علم و فناوری استان

شاهرود_ با هدف آشنایی سربازان تحصیل‌کرده و علاقمند به حوزه فناوری و کارآفرینی، جمعی از کارکنان وظیفه فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود از مجموعه پارک علم و فناوری استان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۷۷۶۴۰
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

بازدید کارکنان وظیفه انتظامی شهرستان شاهرود از پارک علم و فناوری استانبه گزارش خبرگزاری بسیج، جمعی از کارکنان وظیفه نیروی انتظامی شهرستان شاهرود با هدف آشنایی سربازان تحصیل‌کرده و علاقمند به حوزه فناوری و کارآفرینی، از مجموعه پارک علم و فناوری استان بازدید کردند.
در ابتدای این بازدید نشستی در پردیس مرکزی پارک صورت گرفت که در آن دکتر غریبی، مدیر اداره خدمات فنی و تخصصی پارک به معرفی پارک و ارایه بخشی از خدمات حمایتی پارک پرداخت.
سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شاهرود نیز در این نشست به اهمیت ورود فناوری به حوزه‌ی انتظامی در جهت بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان و تامین امنیت اشاره کرد و گفت: فناوران و نخبگان سرمایه‌های اصلی این کشور بوده و توجه به دستاورد‌های آن‌ها و حمایت از آن‌ها بسیار ضروری است.
دکتر محسن نظری، رئیس پارک علم و فناوری استان هم در ادامه ضمن ابراز خرسندی از توجه مسئولین انتظامی شهرستان به حوزه فناوری، به ظرفیت واحد‌های فناور موجود در پارک اشاره داشته و ابراز امیدواری کرد این بازدید زمینه‌ساز همکاری و ارایه محصولات واحد‌های فناور پارک به سازمان‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار