خبرهای داغ:

«راهیان پیشرفت» اقدام مؤثر بسیج دانشجویی استان سمنان + عکس

بازدیدهای علمی با پیوست روایی دقیق از سیر تحولات و پیشرفت ها تحت عنوان راهیان پیشرفت با هدف آشنایی نسل نوجوان و جوان با دستاوردهای علمی نظام و انقلاب اسلامی از جمله اقدامات موثر و مهم بسیج دانشجویی در سال جاری است
کد خبر: ۹۴۷۷۱۶۸
|
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، ایجاد انگیزه و امید آفرینی دردل مردم به ویژه جوانان کشور یکی از مهم ترین و اصلی ترین کلیدواژگان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

بازدیدهای علمی با پیوست روایی دقیق از سیر تحولات و پیشرفت ها تحت عنوان راهیان پیشرفت با هدف آشنایی نسل نوجوان و جوان با دستاوردهای علمی نظام و انقلاب اسلامی از جمله اقدامات موثر و مهم بسیج دانشجویی در سال جاری است که علاوه بر مشاهدات عینی مخاطبان از این دستاوردها با روایت جامع و کامل از گذشته تا امروز و با حضور متخصصان و صاحبان صنایع در حوزه های مختلف صورت می پذیرد.

به همین منظور دانشجویان دانشگاه های استان در روزهای 27 و 28آذرماه از پارک ملی هوافضا و همچنین باغ موزه دفاع مقدس در تهران بازدید و با تاریخ جنگ تحمیلی و نیز صنعت هوافضای کشور آشنا شدند.

سیدمحمدصادق زرگر مسئول معاونت پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان این گونه اردوها و بازدید از دستاوردهای نظامی و علمی در کشور را از اقدامات موثر در مسیر جهاد تبیین خواند و افزود:اگر بخواهیم نسل کنونی با انگیزه و امید بیشتری نسبت به قبل به تحصیل و کسب دانش بپردازد باید بصورت میدانی و عینی اورا با پیشرفت های کشور در سال های پس از انقلاب آشنا بسازیم.

سیدصادق زرگر اهمیت به موضوع جهادتبیین در راستای فرمایش رهبرمعظم انقلاب را از الزامات و وظایف مهم تمام اقشار بسیج به ویژه بسیج دانشجویی دانست و اظهارداشت:همانطورکه رهبرفرزانه انقلاب تاکید دارند که هرچه واقعیات کشور در عرصه های مختلف به مخاطبین تبیین و تشریح گردد,دشمنان دیگر فرصت یاس آفرینی و ایجاد چندگانگی هویت را نخواهند داشت.

مسئول پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان روایت درست و بیان حقایق ازدستاوردها در کنارمشاهدات را از ویژگی های بارز و مهم راهیان پیشرفت دانست و افزود:از سال های گذشته تا به امروز این باور،روحیه و ایمان فرزندان این کشور بوده است که توانسته کشور را با وجود تحریم های ظالمانه و فشارهای گوناگون دشمنان به این نقطه از تعالی و پیشرفت علمی برساند و اکنون شاهد آن هستیم که ایران سربلند در تمامی عرصه ها حرکت روبه جلو و پیشران داشته است.

صادق زرگر استقبال دانشجویان از راهیان پیشرفت را قابل توجه خواند و افزود:تا به امروز تلاش شده است تا قشر فهیم دانشجو در رشته های تحصیلی مختلف با صنایع کوچک و بزرگ ارتباط برقرار کند که اثرات خوب و مفیدی از این حرکت به وجودآمده است.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار