خبرهای داغ:
حجت الاسلام رحمانی:

هدف از عمران و آبادانی شهرها باید در مسیر تحقق مدینه فاضله باشد

امام جمعه شهرستان قاین در مراسم گرامیداشت روز شهرستان قاین: در شهر فاضله مسئولیت ها بر اساس تقوا داده می شود و مسئولین هم بر اساس تقوا تصمیم گیری می کنند.
کد خبر: ۹۴۷۶۹۳۰
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه شهرستان قاین در مراسم گرامیداشت روز شهرستان قاین که به مناسبت سالروز شهادت 5 شهید انقلاب قاین در آذر 1357 برگزار شد اظهار داشت: آنچنان که ابونصر فارابی خصوصیات مدینه فاضله را بیان می کند بایستی همه مسئولین به این سمت حرکت کنند و هدف از عمران و آبادانی را در مسیر تحقق مدینه فاضله انجام پذیرد.

وی گفت: در شهر فاضله مسئولیت ها بر اساس تقوا داده می شود و مسئولین هم بر اساس تقوا تصمیم گیری می کنند و در رأس حاکمیت جامعه فاضله پیامبر و امام معصوم قرار می گیرد و در نبود پیامبر و امام معصوم نائب آنان که ولی فقیه است باید مبانی دینی و حکومتی را پیاده نماید.

وی در پایان افزود: امروز عده ای در خارج آرزوی یک سفر به ایران را دارند اما در داخل عده ای برای خارجیان کار می کنند و اهداف خارجیان را پیاده سازی می کنند و آمال و آرزوی شان زندگی در برخی کشورهای غربی است.

همچنین در این مراسم، طالبی معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی گفت: مردم قاین مردمی مؤمن، متدین، نجیب و شهید پرورند و این را می توان از نامگذاری روز شهرستان فهمید، چرا که روز شهرستان قاین سالروز شهادت شهیدان انقلاب  نصیری زاده، مهدوی الحسینی، صبیانی، ریاحی و لاخی در آذر 1357 است که بدست نیروهای دژخیم ستم شاهی به شهادت رسیدند.

وی گفت: دشمنان ایران اسلامی که همان دوستان رژیم ستمشاهی پهلوی هستند از وقتی دشمنی کردند که دستشان از منافع ملی ایران کوتاه شد.

وی در پایان گفت: آنچه باعث دشمنی با نظام جمهوری اسلامی شده است قدرت نظام اسلامی ایران است که دشمن را ترسانده است و هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکسته است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار