خبرهای داغ:

تقدیر از ۲۰ سمن و خیریه حوزه سلامت، در شاهرود

شاهرود_ از ۲۰ سمن و خیریه حوزه سلامت به همت دفتر امور مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همزمان با روز جهانی داوطلب تقدیر شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۱۹۸
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

تقدیر از ۲۰ سمن و خیریه حوزه سلامت، در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، مرتضی محمدیون مشاور رئیس در امور مشارکت‌های اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌های سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: از ۲۰ سمن و خیریه حوزه سلامت که به همت دفتر امور مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه، همزمان با روز جهانی داوطلب از زحمات و تلاش‌های سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌های حوزه سلامت و حوزه بسیج جامعه پزشکی تقدیر بعمل آمد.
او بیان کرد:در این مراسم ضمن تشکر از زحمات همه داوطلبین که در عرصه‌های گوناگون حوزه بهداشت و درمان تلاش می‌کنند با اهدا لوح از تعدادی از سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌های سلامت، و از زحمات سه تن از سلامت یاران بیمارستان امام حسین"ع" شاهرود نیز بااهدا جوایزی تقدیر شد.
در این مراسم کلیپی از کمک‌های داوطلبان و خیّرین سلامت که در سال‌های اخیر به انحاء مختلف با تامین تجهیزات بیمارستانیِ مورد نیاز، همکاری در ساخت فضا‌های بهداشتی و درمانی و یا اهداء ابنیه اقدامات قابل توجهی داشتند تهیه و پخش گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار