فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر مشهد:

تداوم و پویایی انقلاب به تحرک و اقدام جهادی بسیجیان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر مشهد در جمع بسیجیان نمونه جشنواره مالک اشتر این ناحیه گفت: تداوم و پویایی انقلاب به تحرک و اقدام جهادی شهدای بسیجی مدافع امنیت همانند شهیدان حسین زینال زاده و دانیال رضازاده است.
کد خبر: ۹۴۷۶۱۱۳
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی؛ سرهنگ دوم پاسدار عباس فروزان مهر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر در آیین تجلیل از برترین های جشنواره مالک اشتر و بسیجیان نمونه این ناحیه اظهارکرد: فلسفه برگزاری چنین همایش هایی تقدیر از زحمات بسیجیان عزیزی است که خالصانه از جان و مال خود در راه دفاع از ارزش ها و ولایت لحظه ای دریغ نمی کنند.


وی با اشاره به فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه بسیج یک فرهنگ و یک گفتمان عظیم فرهنگی است ادامه داد: معظم له بسیج را فراتراز یک سازمان معرفی می کنند بدان معنا که خدمت بی تظاهر و بی توقع به اجتماع و کشورش از خصایص بارز بسیجیان است.

وی روحیات جهادی، انقلابی و بسیجی شهدای مدافع امنیت حسین زینال زاده و دانیال رضازاده را مصداق بارز تفکر ناب بسیجی از منظر رهبر معظم انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: وجود وضعیت ضعیف اقتصادی که داشتند هرجا که احساس نیاز می شد در بحث سیل، زلزله، کمک های مومنانه، مسائل امنیتی و... حضور پیدا می کردندو هیچ محدودیتی مانع از حضور این شهدای عزیز نمی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، تداوم و پویایی انقلاب را در تحرک و اقدام جهادی شهدای بسیجی مدافع امنیت همانند شهیدان حسین زینال زاده و دانیال رضازاده دانست و تاکید کرد: پس باید قدر بسیج و تفکر ناب بسیجی را بدانیم و از خداوند بخواهیم که این نعمت را از ما نگیرد.

فروزان مهر با بیان اینکه بسیج در دفاع از انقلاب و آرمان‌ها مفهوم و مصداق پیدا می کند یادآور شد: گستره، اهمیت و لزوم کار بسیج بیش از پیش برای ما نمایان ماست و عمق اجرای مأموریت بسیج را نباید در داخل خاک کشور خلاصه کرد چرا که رهبر فرزانه می‌فرمایند تفکر بسیج تفکر جهانی است و بودن بسیج به معنای زنده بودن انقلاب است.

گفتنی است جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج ابوذر مشهد با حضور فرماندهی و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه و... در محل سالن فرهنگی آیه برگزار شد و از برترین ها و بسیجیان نمونه این ناحیه در بخش های مختلف تجلیل گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار