خبرهای داغ:

ایجاد مدارس الگوی صالح در استان سمنان با جدیت دنبال می شود

رئیس سازمان مدارس الگوی صالح راهیان کوثر استان سمنان گفت: تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی و ایجاد مدارس الگوی صالح در این استان با جدیت دنبال می شود.
کد خبر: ۹۴۷۶۰۴۹
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

علی خالقیان رئیس سازمان مدارس الگوی صالح راهیان کوثر استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان در حاشیه برپایی کارگاه توانمندسازی مدیران و مربیان آموزشی و پرورشی ۱۸مدرسه راهیان کوثر استان سمنان که در سالن همایش‌های شهید بسطامی سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به وجود تهدیدات دشمنان به ویژه نظام سلطه در حوزه شناختی و همچنین جنگ ترکیبی و نفوذ آنان برای تغییر و تحریف باورهای دینی لازم است تدابیر ویژه ای برای خنثی سازی توطئه های دشمنان طرح ریزی شود.
وی اضافه کرد: در همین راستا سپاه استان سمنان برای کمک به مجموعه آموزش و پرورش با توجه به کتاب های هوشمند و ظرفیت های ظرفیت های غنی فرهنگی بسیج این ظرفیت ها را در دستور کار خود قرار داده است تا سند تحول بنیادین در 16 مدرسه دولتی و 2 مدرسه غیردولتی استان سمنان پیاده سازی و اجرایی شود.
رئیس سازمان مدارس الگوی صالح راهیان کوثر استان سمنان تصریح کرد: تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی و ایجاد مدارس الگوی صالح در استان سمنان با جدیت دنبال می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار