با رمز مقدس یا زهرا (س)؛

اجرای موفق رزمایش رزمی گردان های عملیاتی امام حسین(ع)تربت‌جام

فرمانده محور عملیاتی شهید محمد زاده تربت‌جام از اجرای موفق رزمایش و تمرین تاکتیک رزمی سه‌روزه گردان های عملیاتی امام حسین (ع) در راستای مقابله با گروهک‌های تکفیری-داعش و... در این شهرستان مرزی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۶۰۱۲
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

سرهنگ پاسدار علی اکبر فنایی فرمانده محور عملیاتی شهید محمد زاده تربت‌جام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ با اشاره به ارزیابی خوب رزمایش گردان های عملیاتی امام حسین (ع) در این شهرستان مرزی اظهار کرد: این رزمایش با رمز مقدس یا زهرا (س) با اجرای تمرین های تاکتیکی در سلسله عملیات های دفاع از مقر، تصرف، بازپس‌گیری، تعاقب، فریب و کمین در راستای مقابله با گروهک‌های تکفیری- داعش و نیز جلوگیری از هرگونه اقدام مُخل امنیت، نفوذ و انهدام به مدت سه روز با موفقیت اجرا شد.

وی تصریح کرد: این فراخوانی تاکتیکی پاسداشت « شهید کاوه» به‌منظور ارتقاء توان رزمی بسیجیان عزیز گردان‌های عملیاتی امام حسین (ع) در منطقه مرزی با استفاده از جنگ‌افزار نظامی سبک و نیمه سنگین، آتش حرکت، خنثی‌سازی تهاجم و انهدام تجهیزات دشمن بر اساس قواره عملیاتی تمرین و تکرار شد.

وی با تأکید بر رعایت دقیق اصول حفاظتی، ایمنی و پیشگیری در این رزمایش اضافه کرد: این رزمایش در منطقه عمومی شهرستان تربت جام با حضور بازرسان استانی و اعضای شورای تامین شهرستان تربت جام برگزار شد.

خبرنگار: مهدی جباری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار