سردارغیاثی:

امروز مهمترین رسالت همگان صیانت از انقلاب و نظام مقدس اسلامی است

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام گفت: پروژه کشته سازی دشمن هدفمند و در راستای فروکش نکردن التهابات اخیر است بنابراین امروز مهمترین وظیفه و رسالت همگان صیانت از انقلاب و نظام مقدس اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۷۵۵۸۸
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت حیدریه، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام، در جلسه هماهنگی شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی ۱۱۰۴ شهید والامقام منطقه تربت حیدریه اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا جوان و نوجوان امروز ما را از وجدانی که به مدد مکتب انقلاب به وجود آمده تهی نماید.

وی با اشاره به مطلبی در حوزه جنگ نرم که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است ادامه داد: این روزها با خانواده هایی که متأثر از فضای مجازی قرار گرفتند پی می بریم که تلاش ها را باید در فضای مجازی بیشتر کنیم و جوانان، نوجوانان و پیشکسوتان به نوعی باید این مراقبت را انجام بدهند.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم دایره خود را وسیع تر کنیم لذا نمی توان صرفاً به بسیج و حوزه های علمیه محدود شد چرا که دشمن طمع می کند و برای جذب نوجوان و جوان برنامه ریزی می کند.

پروژه کشته سازی دشمن هدفمند و برای فروکش نکردن التهابات اخیر است

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام پروژه کشته سازی دشمن را هدفمند و در راستای فروکش نکردن التهابات اخیر دانست و خاطر نشان کرد: امروز مهمترین وظیفه و رسالت همگان صیانت از انقلاب و نظام مقدس اسلامی است.

سردار غیاثی گفت: عناصر سابقه داری دستگیر می شوند که می بینند که دیگر جوانان و‌نوجوان به میدان نمی آیند و ناچار خودشان به میدان می آیند.

وی اضافه کرد: جوان و نوجوان ما باید درک از زندگی شهدا داشته باشد و این راهش آن است که شهدا را درست معرفی کنیم و جهاد تبیین را اولویت قرار بدهیم چرا که جریان شهادت جزئی از فرهنگ ما و توقف ناپذیر است و امروز اقتدار و پیشرفت و عزت ما مرهون شهداست، لذا اقداماتی که در قالب کنگره انجام می شود باید در طراز انقلاب اسلامی باشد.

وی بیان کرد: تا پایان سال یک کنگره به طور حتم اجرا می شود اما بدنبال کیفی سازی کنگره های ملی هستیم و باید تا پایان سال ۱۴۰۲ کنگره های ملی شهدای شهرستانها به اتمام برسد.

بسیج متناسب با نیاز انقلاب و نظام آرایش می گیرد

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با اشاره به اینکه بسیج متناسب با نیاز انقلاب و نظام آرایش می گیرد، گفت: بسیج روزی در دفاع مقدس، روزی در مرزهای غربی، روزی در سیل و زلزله، روزی در فتنه ها، روزی در محرومیت زدایی و امروز هم مقابله با اغتشاشات و ناآرامی ها در کنار مردم و انقلاب و نظام است.

غیاثی افزود: بسیجیان آن جایی که احساس می کنند نیاز انقلاب و نظام است علی رغم اینکه کاسب، محصل، دانشجوست به میدان می آید و در مقابل دشمن مقاومت می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار