خبرهای داغ:

اجرای مانور واکنش در شرایط اضطراری و پدافند غیر عامل در شرکت نفت شاهرود

شاهرود_ رئیس HSE شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از اجرای مانور واکنش در شرایط اضطراری و پدافند غیر عامل با هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های اجرایی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۵۳۰۴
|
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، عباس نوری با تاکید برآمادگی هر چه بیشتر کارکنان در شرایط بحرانی و اضطراری، آموزش و آشنایی با وسایل اطفاء حریق و نیز افزایش توان عملیاتی نیروی انسانی منطقه و نیرو‌های برون سازمانی خبر داد.
او افزود: سناریوی مانور با وقوع حادثه فرضی آتش سوزی یکی از تانکر‌های سوخت و نیز بلافاصله یکی از مخازن نفتی بوده که با سرعت عمل نیرو‌های امدادی و اطفاء حریق آتش سوزی مهار شد.
علیرضا رادمهر رئیس ایمنی وآتش نشانی از تعامل بسیار خوب، بالا و هماهنگی‌های بعمل آمده دستگاه‌های ذیربط و مدعو این مانور از جمله آتش نشانی شهر، آتش نشانی خطوط لوله ومخابرات شمالشرق، راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، اورژانس درمانگاه صنعت نفت، راه آهن و شرکت‌های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی خبرداد.
او افزود: هدف از برگزاری این مانور شناسایی نقاط ضعف و قوت و سریعترین راهکار برای اقدامات پدافند غیر عاملی در شرایط بحران واقعی است.
در پایان این مانور جلسه‌ی به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد حفظ انسجام و آمادگی بین دستگاه‌های اجرایی مذکور برگزار و پیشنهادات مورد بحث و بررسی و دیدگاه‌های طرفین نیز تبادل نظرگردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار