استاندار خراسان رضوی:

حمایت از نخبگان هزینه‌های رشد اقتصادی را کاهش می‌دهد/رونمایی از ۹ محصول دانش‌بنیان در هفته پژوهش

استاندار خراسان رضوی در آیین رونمایی از ۹ محصول دانش‌بنیان در هفته پژوهش گفت: حمایت درست از نخبگان و پژوهشگران، هزینه‌های جاری مسیر رشد اقتصادی را کاهش می‌دهد که در این استان برنامه‌های ویژه‌ای در این خصوص تدوین گردید.
کد خبر: ۹۴۷۵۲۱۴
|
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در حاشیه بازدید از بیست‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی پژوهش و فناوری خراسان رضوی اظهارکرد: امروز با تکیه بر توان داخلی و بهره مندی از ظرفیت‌های بومی، حضور نخبگان، محققان، پژوهشگران، فناوران و کارآفرینان استان در زمینه‌های مختلف پر رنگ‌تر شده که این موضوع بسیار نویدبخش است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در شعار سال بر تولید دانش‌بنیان و کارآفرینی تاکید دارند،خاطر نشان کرد: باید در مسیر تحقق منویات معظم له بهترین عملکرد را در مسیر توسعه فعالیت‌های پژوهش محور، هوشمندانه و فناورانه انجام داد و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرد.


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه کاروان خدمت به سرعت در حال حرکت است و پژوهش نیز باید همگام با کاروان خدمت حرکت کند، تصریح کرد: پژوهش باید براساس نیاز و زود بازده باشد، تا با همت جوانان انقلابی نخبه، بزودی قله های شکوفایی و پیشرفت را فتح کنیم.

گفتنی است نمایشگاه شرکت های فناور و دانش بنیان با حضور ۷۹ شرکت از خراسان رضوی از ۱۴ تا ۱۶ آذر به مناسبت هفته پژوهش در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است، تا دستاوردهای این حوزه در معرض دید علاقه مندان و بازدیدکنندگان قرار گیرد.

یادآور می شود استاندار خراسان رضوی در این نمایشگاه از ۹ محصول دانش‌بنیان در حوزه‌های پزشکی، صنعت برق و دانشگاهی رونمایی کرد و در بازدید از غرفه معاونت علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان با توضیح مبتکر برتر بسیجی در خصوص تولید محصول فناورانه در جریان روند کار قرار گرفت.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار