خبرهای داغ:

اعتبار و اقتدار کشور از نهضت امام (ره) و جانفشانی‌های شهداست

شاهرود_ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه شاهرود گفت: امروز اعتبار و اقتدار ما از نهضت امام خمینی (ره) بدست وارث بر حقش سید علی خامنه‌ای (مدظله العالی) و جانفشانی‌های شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی است.
کد خبر: ۹۴۷۳۸۲۹
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عیسی سلیمانی در گردهمایی بسیجیان پایگاه ثارالله حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف در مسجد جامع شهر رویان با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی اظهار کرد: امروز اعتبار و اقتدار ما از نهضت امام خمینی (ره) بدست وارث بر حقش سید علی خامنه‌ای (مدظله العالی) و جانفشانی‌های شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی است.
او با تاکید بر اینکه امروز نیاز به بصیرت و آگاهی داریم، گفت: دشمنان در جنگ ترکیبی و شناختی تلاش دارند هویت و فرهنگ نسل جوان ما را تهی کنند و با ابزار رسانه در این مسیر تلاش گسترده‌ای را به راه انداخته اند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در موضوع جهاد تبیین، اظهار کرد: جهاد تبیین نیاز فوری و لازم جامعه است چرا که دشمن تلاش دارد با تغییر نگرش‌ها به فرموده ایشان جای شهید و جلاد را عوض نماید.
او به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و با آوردن نمونه‌هایی از این تغییر در نگرش نسل جوان بر آگاهی و بصیرت افزایی در جامعه تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار