جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع):

پوزه دشمن با ایستادگی بسیج به خاک مالیده شد

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: اگر امروز پوزه دشمن به خاک مالیده شده به سبب توان، حضور و قدرت بسیج بوده است.  
کد خبر: ۹۴۷۳۴۵۲
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

به گزارش ستاد خبری هفته بسیج سپاه امام رضا(ع)، سرتیپ دوم پاسدار علی اکبر افراسیابی در گفتگو باخبرنگار ما اظهار داشت: هفته بسیج را از صمیم قلب به بسیجیان پیشکسوت، محلات، اقشار، نوجوانان بسیجی و دانش آموزان عزیز تبریک عرض می کنم. 

 

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه بسیج مدافع، حافظ و همدم انقلاب است گفت:  اولین حضور بسیج در عرصه دفاع مقدس بود که با  ورود جانانه به میدان نبرد علیه دشمن،  زندگی خود را در جهت حفظ تمامیت ارضی کشور و حراست از انقلاب اسلامی به خطر انداخته و جانفشانی های بسیاری انجام دادند.

 

وی با اشاره به گستردگی فعالیت های بسیج پس از دفاع مقدس خاطرنشان کرد: پس از اتمام جنگ تحمیلی، حضوربسیج در عرصه هایی همانند سازندگی،سلامت، فرهنگی،اجتماعی، علمی و فناوری، اقتصاد مقاومتی و تامین امنیت مردم به وضوح دیده شد. 

 

افراسیابی با تاکید بر اینکه بسیج همواره  در زمینه حل مشکلات بر زمین مانده پیشگام و داوطلب است گفت: بسیج با حضور در صحنه های مختلف بارها اثربخشی خود را به منصه ظهور رسانده است. 

 

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) وی تصریح کرد: بسیج در طول 44 سال عمر انقلاب اسلامی همواره همدم و همراه انقلاب بوده و مدام در مسیر انقلاب اسلامی یک نگهبان بیدار، هوشیار، بصیر، آگاه، از خودگذشته و مظلوم بوده است. 

 

وی بسیج راگره گشای انقلاب اسلامی و ضامن بقای انقلاب اسلامی خواند و افزود: از زمان صدور تشکیل بسیج مستضعفین در سال 58 تاکنون بسیج کماکان در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی  اعم از سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور معنا دار و اثربخشی داشته است. 

 

افراسیابی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به داشتن سربازان مخلص و وفادار که آنچه داشته را فدای انقلاب کرده اند افتخار می کند از سوی دیگر نیز ما در بدنه سپاه افتخار می کنیم که خدمت گذاری سنگرنشینان و سخت کوشان بسیج هستیم. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار