مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد:

بسیج یک تشکل نیست یک تفکر است

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد گفت: بسیج تفکری است برای رفع مشکلاتی که روی زمین مانده و کمتر کسی علاقه به انجام آن دارد.
کد خبر: ۹۴۷۲۸۸۵
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹

به گزارش ستاد خبری هفته بسیج سپاه امام رضا(ع) علی سمیعی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: برخلاف تصورات، بسیج تنها یک تشکل سازماندهی شده نیست؛ بسیج تفکری است برای رفع مشکلاتی که روی زمین مانده و کمتر کسی علاقه به انجام آن دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه بسیجی کارهایش را برای رضای خدا انجام میدهد گفت: رفتار و عملکرد بسیجی در سازمان ها و اداراتی که جنبه مردم نهاد دارند بروز و ظهور بیشتری دارد.

سمیعی افزود: شهرداری یکی از ارگان هایی است که خدماتش را به صورت مستقیم در اختیار مردم قرار میدهد و اگر روحیه جهادی و بسیجی در بین بسیاری از پرسنل و مدیران وجود نداشت این همه رشد و پیشرفت در حوزه مدیریت شهری میسر نبود.

وی عنوان کرد: در حوزه کاری خود به دنبال کار دلی و خالصانه هستیم تا بتوانیم حداقل روزانه یک گره از مشکلات موجود در شهر را باز کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اقدامات ارزنده شورای راهبری بسیج در سازمان حمل و نقل و ترافیک گفت: تبیین موضوعات مرتبط با حوادث روز، برگزاری دوره های آموزشی عقیدتی، اهتمام به مسائل حقوق شهروندی و برنامه ریزی جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان از جمله مهم ترین اقدامات شورای راهبردی بسیج است.

سمیعی خاطرنشان کرد: مشکلاتی بوده که مدت هاست روی زمین مانده و کسی حاضر به مشارکت و فعالیت در آنها نشده اما از سوی دیگر این بسیجیان هستند که با ورود خود به مسائل اینچنینی به رفع مشکلات می پردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار