مراسم گرامیداشت روز بسیج مستضعفین ناحیه مقداد

مراسم گرامیداشت روز بسیج مستضعفین با حضور مشاور استاندار خراسان رضوی در ناحیه مقداد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۵۹۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی مراسم گرامیداشت روز بسیج مستضعفین به همت بسیجیان حوزه ۷ مقداد و با حضور مشاور استاندار خراسان رضوی به عنوان سخنران این مراسم در ناحیه مقداد برگزار شد. 

 

این مراسم با هدف تجلیل از مقام شامخ شهدای بسیج و شهدای اخیر که در اغتشاشات به شهادت رسیدند برگزار گردید.

 

 سخنران این محفل حاج امیر شمقدری (مشاور محترم استاندار خراسان رضوی) ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست اندرکاران این یادواره و مراسم معنوی هفته بسیج، روز بسیج مستضعفین را به یکایک حاضرین در جلسه صمیمانه تبریک گفت. 

 

وی خاطر نشان کرد نگاه بلند امام خمینی ره و دستور راه اندازی بسیج مستضعفین توده های مختلف مردم را یکدل و همراه کرد و این نفس قدسی امام راحل و عظیم الشأن بود که دل های مشتاق و خداجوی جوانان انقلابی را به کمک انقلاب آورد و اگر این روزها ملت ایران توانسته است در تمامی عرصه های فرهنگی علمی اقتصادی و جهادی و امنیتی رشد کند با همین روحیه بسیجی و به دست همین غیور مردان صورت گرفته است. 

 

 

وی افزود: بسیجی همیشه در روزهای سخت همراه و همیار مردم و انقلاب بوده و با دست خالی و بدون هیچ چشم داشتی و برای رضای خدا و برای به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی دوران جان بر کف در میدان حاضر بوده و خواهد بود. 

 

گفتنی است در این مراسم گروه سرود حوزه ۷ مقداد با اجرای حماسی و بسیار زیبا به مناسبت هفته بسیج این مراسم را زینت بخشید و از خانواده های محترم شهیدان سرافراز که به این محفل دعوت شده بودند تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار