مادر کودک سرطانی:

اگر کمک نیروهای بسیج نبود نمی توانستم فرزندم را درمان کنم

مادر یک کودک مبتلا به سرطان می گوید از زمانی که حمایت ها و کمک های پایگاه بسیج منطقه شروع شده دیگر ترس فوت فرزندش را ندارد.
کد خبر: ۹۴۷۰۱۴۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، یک کودک خردسال مبتلا به سرطان خون با کمک های خیرخواهانه بسیج منطقه، با حال مساعد تری به آغوش خانواده بازگشته است.

 

اوایل سال جاری بود که پزشکان به مادر ابوالفضل گفته بودند که نمی توانند کاری برای بچه اش انجام دهند و اگر حمایت های مالی برای درمان کودک خردسال آغاز نشود احتمالا بسیار جانش در معرض خطر قرار می گیرد.

 

پس از اطلاع فرماندهی ناحیه بسیج منطقه، سرهنگ شریف دستور بررسی دقیق شرایط این خانواده را صادر کرده و عنوان می کند در صورت صحت گزارش های واصله در خصوص مشکلات مالی این خانواده ، ارائه کمک های لازم به این خانواده آغاز شود.

 

مادر ابوالفضل 6 ساله در این خصوص به خبرنگار ما گفت: زمانی که ابوالفضل را به بیمارستان بردم پزشکان به دلیل هزینه های بالای درمان می گفتند اگر درمان را رچه سریعتر آغاز نکنی احتمال از دست رفتن بچه بسیار بالاست اما در آن موقع هزینه های کافی برای شروع درمان را در اختیار نداشتیم.

 

وی ادامه داد: بسیح منطقه به فرماندهی سرهنگ شریف از همان رو تاکنون با تامین بخش عمده ای از هزینه های درمان و همچنین تهیه مایحتاج خانه به ما در مبارزه با این مشکل کمک کرده اند.

 

وی افزود: به جرات می گویم اگر کمک های سرهنگ شریف و سایر مجموعه بسیج نبود در حال حاضر فرزندم را از دست داده بودم؛ دعای من فرزندانم همیشه همراه نیروهای مخلص بسیج خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها