خبرهای داغ:

نشست خبری هفته بسیج در سپاه مهدیشهر برگزار شد

در پاسداشت آغاز چهل و سومین سالروز تشکیل بسیج با شعار محوری بسیج خدمتگذار ملت ایران، نشست خبری جانشین سپاه شهرستان مهدیشهر با خبرنگاران برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۹۵۰۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل صفاییان در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات فرماندهي سپاه ناحيه مهديشهر برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت اظهار داشت: بسیجی مظهر قانون مندی است و بسیجیان در راستای عدالت گام بر می دارند.
وي افزود: بسیج برخواسته از روح و تفکر انقلابی و گفتمان انقلابی است و وابسته به هیچ حزب و گروهی نیست و به نوعی روح و تفکر بسیج از اسلام سرچشمه می گیرد. صفائیان در ادامه از اجراشدن ۶۰ عنوان برنامه شاخص با وجود بیش از هزار فعالیت در ایام هفته بسیج در شهرستان مهدیشهر خبر داد.
سرهنگ صفاییان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان مهدی‌شهر عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با ائمه جمعه شهرهای مهدی‌شهر، شهمیرزاد و درجزین، حضور حلقه‌های صالحین در محل نمازهای جمعه، نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی انقلاب، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، اعزام گروه‌های خدمت‌رسانی به مناطق محروم به‌صورت رایگان، ازجمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان مهدی‌شهر است.
جانشین سپاه شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه رویکرد امسال بسیج طبق هدف اصلی شکل‌گیری آن خدمت‌رسانی به مناطق محروم است، گفت: برگزاری اردوهای جهادی و اعزام کاروان‌های خدمت ازجمله برنامه‌های بسیج در راستای این هدف است.
صفائیان افزود:از مهمترین برنامه های هفته بسیج فعالیت۶۵ گروه جهادی با وجود۸۰۰جهادگر در حوزه عمران و اقتصاد و فرهنگ میباشد که در طول ۱۰ روز به محرومین خدمات پزشکی و عمرانی و فرهنگی خواهند داد،همچنین شاهد اقتدار گشت رضویون و مسابقات ورزشی متنوع خواهیم بود و در روز پنجم آذر نمایش اقتدار حضور بسیجیان در حسینیه المهدی عجل الله مهدیشهر را شاهد خواهیم بود‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار