خبرهای داغ:

رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان پسر باشگاه‌های کشور در شاهرود آغاز شد

شاهرود_رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان پسر باشگاه‌های کشور با حضور ۲۰ تیم از سراسر کشور در شاهرود آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۳۶۸
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان پسر باشگاه‌های کشور در شاهرود آغاز شدبه گزارش خبرنگار بسیج، روز یکشنبه رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان کشور با برپایی ۲ مسابقه همزمان تیم‌های گل گهر سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان در سالن، ولی عصر (عج) شهرداری و همچنین رازین پلیمر با مس سونگون تبریز در سالن امام علی (ع) آموزش و پرورش آغاز شد.
در نخستین رقابت‌ها، فولاد مبارکه سپاهان توانست با نتیجه سه بر صفر گل گهر سیرجان را از پیش رو بردارد و مس سونگون تبریز سه بر یک رازین پلیمر را شکست داد.
قرعه‌کشی مسابقات والیبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور شب گذشته با حضور نمایندگان و ناظران فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی، رییس اداره ورزش و جوانان و رییس هیأت والیبال شاهرود، سرپرستان و مربیان تیم‌های شرکت کننده در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شاهرود برگزار شد.
بر اساس قرعه کشی تیم‌ها در چهار گروه شامل گروه (A) گل گهر سیرجان، مهر و ماه اسپادانا اصفهان، رعد پدافند، فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری شهریار؛ گروه (B) طلوع سپید باران، عقاب نهاجا تهران، چادر ملو اردکان، دخانیات و افق قم؛ گروه (C) نصر امید شاهرود، رازین پلیمر، مس سونگون تبریز، ملوان تهران و کندوان شمال نور؛ گروه (D) توپکا بابلسر، مقاومت بسیج، زرین اسکان میاندوآب، مس شهر بابک و درنالار ارومیه، تعیین شدند.
این دوره رقابت‌ها از ۲۹ آبان تا ۶ آذرماه به مدت هشت روز در شاهرود ادامه دارد. روزانه ۱۰ رقابت در سالن‌های، ولی عصر (عج) شهرداری و امام علی (ع) آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
به گفته رییس هیأت والیبال شاهرود، هشت داور و ۶ ناظر و نماینده فدراسیون در این دوره از مسابقات حضور دارند و همچنین هشت داور از استان سمنان هر یک از رقابت را قضاوت می‌کنند.
در شهرستان شاهرود بیش از ۲ هزار والیبالیست مرد و زن در ۵۰ باشگاه ورزشی زیر نظر مربیان فعالیت دارند.
مسابقات والیبال نوجوانان دختر قهرمانی دسته یک کشور آذرماه سال گذشته با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار