خبرهای داغ:

صبحگاه جهادگران فاطمی در مهدیشهر برگزار شد

بیش از ۶۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲در سطح شهرستان مهدیشهر به مدت ۱۰ روز ایفای نقش خواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۶۹۴۹۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، در اولین روز از رزمایش جهادگران فاطمی ۲ که با حضور ائمه جمعه سطح شهرستان و مجتبی اقوامی پناه فرماندار شهرستان و فرماندهان سپاه و فراجا و مدیران دستگاههای مختلف در پارک آبشار برگزار می‌گردد نشان از عزم و اراده همگانی در خدمت به مردم در مناطق روستائی و محروم و کم برخوردار دارد.
حجت الاسلام بارانی امام جمعه مهدیشهر در جمع جهادگران فاطمی بیان داشت: به برکت نظام و انقلاب در طول دهه های گذشته تا به امروز شاهد پیشرفت‌های زیادی بوده ایم و در پیچش دوم تهدید داعش را با وجود گفتمان مقاومت و بهره گیری از ظرفیت حشدالشعبی و محور مقاومت به فرصت تبدیل کردیم ، جنگ اقتصادی را با بهره گیری از توان و تجربه بومی به فرصت تبدیل کردیم و امروز دشمن، جنگ شناختی را با ایجاد شک و تردید به وجود آورده و وظیفه ما جهاد تبیین است و باید با تمام توان با شکل دهی قرارگاه جهاد تبیین و افزایش سواد رسانه کار کنیم.
مجتبی اقوامی پناه فرماندار شهرستان مهدیشهر در جمع جهادگران ادارات و گروه‌های جهادی محلات، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد جهادگران در خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم و کم برخوردار، گفت: دشمن امروز با به راه انداختن جنگ ترکیبی و شناختی در کشور در محور عبری،عربی و غربی از چهار تروریسم نظامی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای مورد هجمه قرار گرفته است.
فرماندار شهرستان مهدیشهر افزود: شاه کلید همه این اقدامات دشمن "ایجاد نفرت نسبت به حاکمیت است اما در عمل این رزمایش و کار جهادی یعنی بامردم بودن و در کنار مردم بودن و خط بطلانی است برای نا امید کردن مردم.
اسلامی راد مدیر کل سیاسی امنیتی استانداری در جمع جهادگران بیان داشت: در دوران دفاع مقدس، خاکریزهای اقتصادی به اندازه خاکریزهای خط مقدم جبهه برای کشور مهم بود و با پایان جنگ، اردوهای جهادی به شهر و روستا ها را شاهد بودیم که منشا خدمات بسیار خوبی بودند.
اسلامی راد افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و حمایت‌های حضرت آقا، تا کنون بیش از ۱۸ هزار گروه جهادی در حال خدمت رسانی هستند.
مدیر کل سیاسی امنیتی استانداری بیان داشت: رمز موفقیت گروه‌های جهادی اخلاص در کار و تلاش و کوشش مبتنی بر علم و درایت است.
اسلامی راد تصریح کرد:امروز در دهه چهارم انقلاب اگر می‌خواهیم پیشتاز باشیم و بر مشکلات غلبه کنیم مدیریت جهادی و فرهنگ کار جهادی و روحیه بسیجی را باید به کار گیریم.
در پایان مراسم ضمن تجلیل از گروه‌های جهادی برتر،رژه خودرویی دستگاههای خدمات رسان در سطح شهر برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار