خبرهای داغ:
فرمانه سپاه امامت تبریز:

اجرای برنامه های هفته بسیج بر محور بسیج خدمتگذار مردم/ تلاش دشمن ایجاد خلل در امنیت

تبریز- فرمانده سپاه امامت تبریز با بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج، بسیج خدمت گذار مردم ایران نامیده شده است، گفت: اجرای برنامه های هفته بسیج در این راستا در همه حوزه ها و پایگاه های این ناحیه بزگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۶۹۲۹۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین پور اسماعیل در جمع خبرنگاران از اجرای ۵۰۰ برنامه شاخص و محله محور در این ناحیه همزمان با هفته بسیج خبر داد و افزود: همه برنامه های تدوین شده در این هفته در قالب فرهنگی، احتماعی، هنری، ورزشی و ... است.

وی برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و بسیج در حوزه خسروشهر در قالب بازسازی صحنه عملیات والفجر هشت در راستای ترویج فرهنگ دفاع و بسیج، نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، دستاوردهای بانوان بسیج در خسروشهر و حوزه پنج خواهران، یادواره های شهدا در محلات مختلف چون باسمتح، خسروشهر و ... را از دیگر برنامه های هفته بسیج برشمرد.

پوراسماعیل برگزاری نشست های بصیرتی و آگاهی بخشی در راستای جهاد تبیین، اردوهای جهادی و ویزیت رایگان، میز خدمت در برخی محلات، رزمایش کمک مومنانه، مسابقات ورزشی در سطح پایگاه و حوزه ها و اقشار بر محور احیای محلات اسلامی، پخت و توزیع غذا، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ و جشنواره های فرهنگی تربیتی و ورزشی در حوزه ها را از دیگر برنامه های هفته بسیج نام برد.

وی حضور دانش آموزان در کارخانجات و  صنایع را در قالب بازدبد های علمی دانش آموزان از دیگر برنامه ها عنوان و بیان کرد: باید نسل دانش آموز با فعالیت و چرخه اقتصاد کشور آشنا شوند.
پور اسماعیل همچنین به خدمات ارائه شده سپاه امامت در طول یک سال گذشته در موضوع کمک های مومنانه با مشارکت خیران، در چندین مرحله اشاره و اظهار کرد: ۳۱ هزار بسته معیشتی در این خصوص اهدا شده که علاوه بر آن اهدای بسته های تحصیلی، اهدای جهیزیه، ساخت خانه محروم که در دست ساخت است و در دهه فجر تحویل داده می شود، تعمیر و بازسازی توسط گروه های جهادی، آموزش دروس در قالب تقویتی برای دانش اموزان از دیگر خدمات ارائه شده است.


وی در بخش دیگر سخنان خود به وقایع اخیز پرداخت و اظهارداشت: دشمن تلاش دارد با ایجاد خلل در امنیت کشور چهره ایران را در مجامع بین المللی خدشه دار نشان دهد و التهابات اخیر در این راستاست.

پوراسماعیل دیگر هدف دشمنان را از این التهابات قرار دادن مردم روبروی هم و مقابل نظام دانست و اضافه کرد:  به چالش کشیدن دولت که با همت تلاش دارد مشکلات را حل کند از دیگر اهداف دشمنان است تا نظام را زیر سوال برد.

وی ادامه داد: دشمن با وجودی که همه توان خود را جمع کرده است تا موجب التهاب و تنش ایجاد و تغییر در رفتار حکومت را شاهد باشند ولی بصیرت و همراهی نکردن مردم با آن ها  نقشه دشمنان نقش برآب شده و همین موجب شده که به ترور و جنگ مسلحانه روی آوردند.
پور اسماعیل به نقش بسیجیان نیز در ایجاد امنیت پرداخت و خاطرنشان کرد:نیروی بسیج طبق ماموریت برای دفاع از حریم کشور و مردم در صحنه حضور داشته و در قالب گردان های امام علی(ع) نگذاشتند اتفاق خاصی در تبریز روی دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار