خبرهای داغ:

رزمایش جهادگران فاطمی۲ در آرادان برگزار شد

رزمایش جهادگران فاطمی۲ با حضور جمع کثیری از کادر سپاه، بسیجیان، ادارات و دیگر اقشار مردم در سالن ورزشی سیدالشهدا (ع) شهرستان آرادان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۰۶۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، در ابتدای برنامه جانشین فرمانده سپاه استان، فرمانده ناحیه، فرماندهی انتظامی و فرماندار شهرستان از نیرو های میدان بازدید کردند.
در ادامه سرهنگ کاظمی فرمانده سپاه ناحیه آرادان ضمن خوشامد گویی گفت: امروز ما باید با جهادی فاطمی به یاری مردم بپردازیم و این امر محقق نخواهد شد مگر با کار جهادی و هدفمند برای اینکه عدالت اجتماعی محقق گردد.
وی در ادامه افزود: ما باید اعتماد را به مردم برگردانیم و درپی آن به دنبال اثر بخشی هستیم.
در انتهای برنامه سردار شوقانی جانشین فرماندهی سپاه استان ضمن خوشامد گویی به جهادگران گفت: شما عزیزان حماسه آفریدید و با جهاد خود مایه امید آفرینی هستید و در بحث زیر سازی و آبادانی کشور همه عزیزان بسیجی حماسه آفریدند.
وی ادامه داد: شما امروز به عنوان جهادگران عرصه خدمت در کل کشور با حضور بیش از ۹۰۰هزار جهادگر و ۶۰۰ گروه جهاد گر و 5 هزار نفر بسیجی در حوزه های پزشکی، دانش بنیان، اقتصاد دانش بنیان و... نقش آفرینی کردید.
سردار شوقانی تصریح کرد: شما عزیزان توانستید با توکل و بصیرت و تلاش مخلصانه و نو آوری در تمامی عرصه ها موثر واقع شدید و بار دیگر به دنیا ثابت کردید که پیشرو هستید.
جانشین فرماندهی سپاه استان افزود: امروز تمام تلاش مزدوران دشمن در قالب جنگ ترکیبی تلاش کردند تا برای جمهوری اسلامی تهدید ایجاد کنند اما شاهد هستید در جنگ رسانه سایبری اغتشاش ترور و باز هم بسیجیان با روحیه جهادی حماسه آفریدند و مقاومت می‌کنند همه ما در هر عرصه ای که هستیم باید نقش آفرینی کنیم.
وی ادامه داد: دشمن درصدد سوریه سازی ایران اسلامی است برخی از سلبریتی ها و هنرمندان سوریه در مقابل دولت آن کشور ایستادند و جرقه آن فاجعه را به وجود آوردند آتش فتنه در سوریه بعد از ۸سال که فروکش کرد بیش از ۶۰۰هزار کشته و چندین میلیون آواره به همراه داشت.
سردار شوقانی گفت: هدف آنان تجزیه انقلاب اسلامی است و آن چیزی که به عنوان فریضه ما به عنوان سرباز ولایت برای رسیدن به تمدن اسلامی است همین جهت تبیین است.
گفتنی است، در انتهای برنامه از بسیجیان جهادگر نمونه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار