خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی:

پاسخ محکم و کوبنده به مزدوران کف خیابان‌ها می دهیم/اجرای بیش از ۲هزار برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی به حضور بسیج در میدان‌های مختلف امنیتی و دفاعی از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز بسیج قدرت بازدارندگی در منطقه ایجاد و چشم طمع ستمکاران و دشمن زبون را از سر کشور و منطقه دور کرده است.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۲۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در حالی به استقلال چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج می‌رویم که دشمن زبون و مستاصل که در هیچ عرصه‌ای توان مقابله با جمهوری اسلامی را نداشته به تزویر روی آورده و با جنگ احزاب در صدد اختلال در حوزه داخلی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز در تقابل دو فرآیند جهانی ارزش‌های اسلامی که منادی پرچم دار معنویت، هدایت، اخلاق و کرامت انسانی و برای دفاع از محرومین و مستضعفان جهان قدرت سازی می‌کند و فرآیند بعدی ارزش‌های آمریکایی که در برابر عدالت می‌ایستد و مروج نابرابری، تحقیر ملت‌ها و اشاعه دهنده‌ی ابتذال اخلاقی، پوچ گرایی و بی هویتی انسان‌ها و ملت‌ها است.

سردار مهدوی افزود: اکنون در گام دوم انقلاب و فرآیند بزرگ جهانی با دستاورد‌های بزرگ و خیره کننده توسط فرزندان انقلابی ایران قوی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و زیرساخت‌های اساسی کشور با پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای مواجه است که این روند دشمن را عصبانی کرده و به وحشت انداخته است و این محیط منازعه را پیچیده و متنوع و ابعاد تقابل را گسترده‌تر ساخته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی عنوان کرد: ما تجربه کردیم که همواره در سختی‌ها و ناملایمات رشد نمودیم و روی پای خودمان ایستادیم ما همواره در سختی ها، ناملایمات و چالش‌ها رشد کردیم و قوی شده ایم و کشور را به استقلال رساندیم.

وی با بیان اینکه ما ایران اسلامی را قوی‌تر می‌سازیم و امیدواریم که در گام دوم انقلاب هرچه سریع‌تر بستری برای ایجاد تمون نوین اسلامی فراهم و در جهت حاکمیت اسلام گام برداریم متذکر شد: در این راستا به توصیه رهبر انقلاب با سه عنصر بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام را سرلوحه امور قرار داده و در جهت پیش برندگی انقلاب اسلامی با تمام توان تلاش می‌نماییم.

سردار مهدوی در ادامه اظهار کرد: امروز بسیج در همه عرصه‌های مختلف اجتماعی فعال و نقش مؤثری ایفا می‌کنند در حوزه سازندگی با ساخت مسکن روستایی، راه، قنات، چاه و ترویج کشاورزی و دامداری و در حوزه محرومیت زدایی به دورترین نقاط کشور با توزیع بسته‌های معیشتی و دستگیری از نیازمندان در سلامت و بهداشت و ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم و ایجاد ظرفیت‌هایی در عرصه پزشکی و سلامت و همچنین در عرصه علمی و دانش بنیان‌ها با اتصال آن‌ها به مراکز تولیدی و صنعتی که تحول اساسی در این عرصه بوجود آورده است.

وی اضافه کرد: در عرصه فرهنگی با هم افزایی و کمک به دستگاه‌های فرهنگی، آموزشی و آموزش عالی و تلاش در عرصه‌های فرهنگی بسط و گسترش دانش بنیان‌ها در صنعت، تجربه و تولید و نیز در عرصه اقتصادی کمک به مراکز تولیدی جهت پیشگیری از کند شدن کار و تلاش در تسهیل گری و کمک به امنیت غذایی مردم،   بسیج نقش آفرین است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان به حضور بسیج در میدان‌های مختلف امنیتی و دفاعی از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در عرصه دفاعی و امنیتی نیز  بسیج در پیشرفت تولیدات دفاعی همواره تلاش نموده است تولیدات دفاعی بازدارندگی عظیمی را در برابر دشمن بوجود آورد و امروز بازدارندگی در منطقه ایجاد کند و چشم طمع ستمکاران و دشمن زبون را از سر کشور و منطقه دور کرده است.

وی با بیان اینکه امروز بسیجیان سلحشور و عزیز در عرصه جهاد تبیین با کمک سایر دستگاه‌های فرهنگی و ادارات در جنگ نرم در مقابل توطئه‌های استکبار با تمام توان ایستادگی می‌کنند افزود:  اکنون در آغاز چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج با ۴۳ سرفصل در عرصه‌های مختلف و بیش از ۲هزار برنامه در سطح استان توسط بسیجیان دلاور خراسان جنوبی در خدمت مردم شریف و ولایتمدار این خطه هستیم.

مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: این روز‌ها و شب‌ها اوقات سختی برای بسیجیان است و از طرفی عصبانیتی در برابر دشمن دارند به خاطر مصلحت‌هایی کنترل می‌کنند و از طرفی مظلومانه خون بسیجیان بر کف خیابان ریخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ان شا الله تزویری که دشمن طراحی کرده خداوند مکر دشمن را به خودش بازگرداند گفت:  همچنان که بسیجیان این روز‌ها به کرات از ما درخواست دارند که پاسخ قاطع و محکمی به ایادی استکبار در کف خیابان داده شود می‌رویم که به حول قوه الهی پاسخ کوبنده و محکم به ایادی استکباران و مزدوران داخلی آنان می دهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار