خبرهای داغ:

هرکس که در این جامعه احساس مسئولیت کند بسیجی است

شاهرود_مسئول کانون جامعه پزشکی شهید یحیایی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: همه در جامعه اسلامی بسیجی و هرکس که در این جامعه احساس مسئولیت کند بسیجی است.
کد خبر: ۹۴۶۷۸۱۸
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

هرکس که در این جامعه احساس مسئولیت کند بسیجی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج با حضور مسئول کانون جامعه پزشکی شهید یحیایی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، مسئولین وکارشناسان این دانشگاه در سالن سلامت برگزار شد.
مسئول کانون جامعه پزشکی شهید یحیایی با گرامیداشت هفته بسیج و پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین عنوان کرد: همه در جامعه اسلامی بسیجی هستند و هرکس که در این جامعه احساس مسئولیت کند بسیجی است.
عباسی در خصوص ترویج تفکر بسیجی و استفاده از ظرفیت بسیج جهت کمک به مردم در عرصه‌های مختلف و همکاری جهت برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در دانشگاه تاکید نمود و گفت: یکی از اقدامات حائز اهمیت در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در هفته بزرگداشت بسیج در اختیار قرار دادن لوازم دندان پزشکی به اکیپ دندان پزشکی اعزامی به مناطق محروم می‌باشد.
در این نشست اعضای حاضر به طرح نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص هفته بسیج پرداخته و مواردی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار