خبرهای داغ:

برگزاری نشست مسؤولین بسیج اقشار و متخصصین سپاه ناحیه شاهرود

شاهرود_ نشست مسؤولین بسیج اقشار و متخصصین سپاه ناحیه شاهرود با موضوع هفته بسیج و جهاد تبیین برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۶۸۳۳
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه مسؤولین بسیج اقشار و متخصصین سپاه ناحیه شاهرود با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با محوریت هفته بسیج، جهاد تبیین و.. در سالن جلسات این نهاد برگزار شد.
در این نشست سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان جانشین سپاه ناحیه شاهرود بر ضرورت موضوع جهاد تبیین در اقشار بسیج و برنامه‌های شاخص هفته بسیج اقشار و ضرورت استمرار و تشکیل جلسات هیئت‌های اندیشه ورز اقشار و ارائه صورت جلسات و مستندات مربوطه تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار جعفر اسماعیلی مسوؤل مرکز راهبردی و هماهنگی اقشار بسیج سپاه ناحیه شاهرود نیز با اشاره به برگزاری اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان در ۲۵ آبان ماه، به موضوع استمرار رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه و طرح جمعه به جمعه با محوریت اقشار تاکید کرد و بر ضرورت راه اندازی کانال‌های ثامن در بستر فضای مجازی و موضوعات تولید محتوا و بازنشر محتوا در کانال‌های اقشار بسیج تصریح نمود.
اسماعیلی موضوع جذب اقشار در شش ماهه نخست سال جاری و پیگیری مصوبات جلسه کمیسیون سازمان رسی را مورد تاکید قرار داد و سازماندهی و تایید عرصه‌های سازمان دهی شده اقشار در بستر سامانه ناب و موضوع صدور احکام کارگروه ها، هیئت‌های اندیشه ورز، شورای قشر و پیگیری ثبت در سامانه مولا را مورد توجه قرار داد.
در این نشست مسئولین اقشار و حوزه‌های بسیج متخصصین نیز به پیگیری اتاقی اختصاصی جهت اتوماسیون و سامانه ناب برای اقشار در حوزه تجمیعی، استفاده از فرصت پایانی باقیمانده سال جهت عقب ماندگی برنامه‌های ابلاغی اقشار، ضرورت انعکاس فعالیت و گزارش عملکرد اقشار بسیج در گروه شهاب و پیگیری موضوع سامانه ناب جهت بسیج اساتید و دسترسی شهرستان شاهرود به سامانه جهت ثبت اساتید بسیج و مسائل دیگر را مورد اشاره قرار دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار