خبرهای داغ:
هادی سیاسی؛

شهید فهمیده در سپهر انقلاب اسلامی می‌درخشد

آقای مرادی، هادی سیاسی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده تاکید کرد: شهید حسین فهمیده، به عنوان نماینده و عصاره نسل نوجوان در سپهر انقلاب اسلامی چون خورشید می‌درخشد.
کد خبر: ۹۴۶۶۵۶۹
|
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی و سالگرد شهادت حسین فهمیده اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بی شک بزرگ ترین واقعه اجتماعی و سیاسی دوران معاصر و در مسیر تحقق تمدن نوین ایران اسلامی است. این رویداد بزرگ عصر جدیدی را در ظلمت تاریکی زندگی آخرالزمان رقم زد.
وی تصریح کرد: در اندیشه حکمرانی حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی حضور مردم در بزنگاه های حساس و مهم نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار دارا بوده است و مردم با حضور عالمانه و آگاهانه خود راهگشای بن بست ها و مشکلات بودند. این حضور آگاهانه، پرشور و شعور در برهه های مختلف اعم از مبارزات قبل از انقلاب، دفاع مقدس و عرصه جنگ نرم مصداق پیدا کرده است.
هادی سیاسی خاطرنشان کرد: اینک در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی با معماری رهبر معظم انقلاب اسلامی نسل برومند جوان و نوجوان کشور پیشگامان نسلی ارزشی و جهادی هستند که در بسیج دانش آموزی تجلی یافته اند.
ایشان آگاهی، بصیرت و جهاد در شخصیت وجودی شهید فهمیده تجلی یافت و موقعیت شناسی و دشمن شناسی را از ویژگی های این شهید والامقام برشمردوافزود: لذا شهید فهمیده و سایر شهدای دانش آموز با بصیرت و بدون توجه به مقام و شهرت پا در عرصه جهاد نهادند و بر ما واجب است در حفظ و نگهداری ارزش های نظام اسلامی تلاش کنیم.
این برنامه به همت کارشناس هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و آموزشگا ه ها ی شهرستان نجف آباد در سالن اجتماعات هنرستان علم وهنر به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی برگزار گردید.

ارسال نظرات