خبرهای داغ:

برگزاری یوم الله ۱۳ آبان در مدارس بسطام+ تصاویر

شاهرود_ مراسم بزرگداشت روز استکبار ستیزی در مدارس بخش یسطام شهرستان شاهرود به همت بسیج دانش آموزی حوزه ایثار برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۵۶۳۹
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج، مراسم گرامیداشت ایام الله ۱۳ آبان و نواختن زنگ استکبار ستیزی با حضور مسئولین اداره آموزش و پرورش و بخشدار بسطام و مسئولین بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی حوزه ایثار در دبیرستان ۱۷ شهریور بسطام برگزار شد.
همچنین مراسم راهپیمایی و حضور دانش آموزان در گلزار شهدا به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و سخنرانی یادگار دفاع مقدس به همت دبیرستان ولایت فقیه روستای میقان برگزار گردید.
مراسم ختم قرآن جهت اهدا به روح پاک شهدا به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در دبیرستان ام الائمه همراه با مراسم بزرگداشت شهدا و اهدا گل به دانش آموزان به مناسبت روز دانش آموز در این دبیرستان دخترانه اجرا شد.
در دبستان بنت الهدی بسطام نیز مراسم بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی و یوم الله ۱۳ آبان با برنامه‌های متنوع اجرای دکلمه توسط دانش آموزان و بخشی از وصیت نامه شهیدحسین فهمیده، دعوت از جانباز دفاع مقدس و سرود توسط دانش آموزان و اهدای جوایز به دانش آموزان به مناسبت روز دانش آموز و آتش زدن پرچم آمریکا و اعلام برائت برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار