خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج:

اغتشاش امروز هدفش مخالفت با ایران قوی است

شاهرود_حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی گفت: دشمنان اگرچه با اسلام انقلابی مخالفند، اما در اصل با ایران قوی مخالف هستند.
کد خبر: ۹۴۶۵۳۹۷
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

اغتشاش امروز هدفش مخالفت با ایران قوی است

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرودی در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ و شهید مدافع امنیت محمد عباسی در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود با بیان اینکه دشمن با تمام قوت سعی در ضربه به نظام داشت، ولی گروه‌های مختلف از مردم و نیرو‌های مسلح به میدان آمدند و در مقابل تهاجم فرهنگی، اقتصادی و امنیتی ایستادگی کردند، افزود: بسیج در تمامی صحنه‌های ایران اسلامی حضور فعال داشته است و در این مقطع کنونی نیز به طور واقعی درخشید.

محمدی شاهرودی گفت: دشمنان اگرچه با اسلام انقلابی مخالفند، اما در اصل با ایران قوی مخالف هستند.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج کشور تأکید کرد: دشمن با ولایت فقیهی مخالف است که می‌خواهد اسلام ناب محمدی (ص) را در این مملکت پیاده کند.

محمدی شاهرودی با اشاره به اینکه نفوذ تفکر انقلابی و اندیشه مقاومت در کشور‌های منطقه دشمن را عصبانی کرده است، تصریح کرد: بیشترین میزان آزادی، در جمهوری اسلامی وجود دارد، اما دشمن با تلاش رسانه‌ای می‌کوشد نشان دهد که در کشور آزادی نیست.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج کشور با بیان اینکه اغتشاشگران مسیر غلطی را انتخاب کردند و همین امر سبب شده اعتراضات به حق مردم هم شنیده نمی‌شود، اضافه کرد: اغتشاش امروز هدفش مخالفت با ایران قوی است.
محمدی شاهرودی اظهار کرد:دشمن شایعه پراکنی علیه نظام، مقام معظم رهبری و یاران ولایت را با قدرت انجام می‌دهد و مردم باید هوشیار باشند.

وی بسیج را رکن بسیار مهم برای ماندگاری و پیشرفت نظام اسلامی دانست و گفت: هجمه‌های زیادی از سوی مخالفان و معاندان بر این نیروی همیشه در صحنه وارد می‌شود.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج تصریح کرد: بسیج بُعد مردمی انقلاب است و در جریان اغتشاشات اخیر نشان داد که در برابر هجمه‌ها ایستادگی می‌کنند و در این راه حتی شهید نیز تقدیم انقلاب کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی تصریح کرد: بسیج با دست خالی از امنیت کشور مظلومانه دفاع کرد و ثمره آن عمیق‌تر شدن ریشه‌های انقلاب است.

محمدی شاهرودی افزود: ماموریت بسیج فقط با بحث امنیتی گره نخورده است چرا که در حوزه سازندگی کار‌های بزرگی انجام داده اند.

جانشین نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: خون شهیدان مدافع امنیت در امتداد خون اباعبدالله الحسین (ع) است و تا این خون‌ها و انسان‌ها حضور دارند پرچم اسلام سربلند خواهد بود و حتما این پرچم روزی در سرتاسر عالم به اهتزاز در خواهد آمد.

گفتنی است، در این مراسم قرائت قرآن و مدیحه سرایی انجام شد.

این مراسم به همت اتاق اصناف و حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی سپاه ناحیه شاهرود و با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، فرمانده انتظامی شهرستان و برخی مسئولین و اصناف و بازاریان و آحاد مردم برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار