خبرهای داغ:
دبیر جبهه فرهنگی استان سیستان و بلوچستان:

تلاش دشمنان برای سوریه سازی و ایجاد اختلاف و دو قطبی در کشور

شاهرود_ فرماندار سابق زاهدان گفت: امروز دشمن تلاش برای سوریه سازی کشور دارد و ایجاد اختلاف و تفرقه و دوقطبی سازی در دستور کار دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۶۵۳۲۲
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

تلاش دشمنان برای سوریه سازی و ایجاد اختلاف و دو قطبی در کشوربه گزارش خبرنگار بسیج، حسن نوری در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز در مسجد قرآن شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و خانواده شهدا و ایثارگران در سخنانی با بیان اینکه رهبر انقلاب سال قبل جهاد تبیین را قطعی و فوری اعلام کردند، اما بدان توجه نکرده و کوتاهی کردیم، افزود: رسانه‌ها را جدی نگرفتیم و ما نگفتیم که جای جلاد و شهید عوض شد.
او تاکید کرد: شبهه زدودن و حقیقت را درست و عیان مطرح کردن وظیفه امروز همه دلسوزان انقلاب و پیشکسوتان جهاد و شهادت است.
دبیر جبهه فرهنگی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بارقه‌ای است از کربلای حسینی، گفت: مردم ایران ثابت کردند ایستاده اند و مقاومت می‌کنند، اما فهم مقاومت را نتوانستیم منتقل کنیم!
او ادامه داد: شرایط امروز ما شرایط جنگ احزاب است و همه دشمنان بسیج شده‌اند و با تمام توان به جنگ ما آماده اند تا درخت تناور ما را از بین ببرند، اما نمی‌دانند ما هشت سال در مقابل تمام دنیا ایستادیم.
نوری با تاکید بر بازگو کردن اتفاقات سال ۱۳۶۰ برای نسل جوان و تبیین آن، اظهار کرد: باید جوانان بدانند با تمام این مشکلات، ایثارگری و‌خون شهدا، امروز این انقلاب حفظ شده است.
او تاکید کرد: دشمنان امروز خودباوری و غیرت ما را هدف قرار دادند و خود تحقیری را نشر می‌دهند.
فرماندار سابق زاهدان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی داعش را در دهه ۶۰ دیده و از سر گذرانده است، افزود: دشمن حیای ما را هدف قرار داده و رسانه‌ها دارند الگو‌های جامعه را تغییر می‌دهند و دشمن می‌خواهد جامعه ما به سمت اضمحلال پیش برود.
او با اشاره به ایران هراسی و اسلام هراسی و قرآن هراسی دشمنان گفت: اینها نشانه قدرت ایران و اسلام است و این قدرت سبب هراس دشمنان شده اند و این یعنی خودباوری ما را هدف قرار داده اند.
این جانباز 70 درصد با اشاره به اتفاقات اخیر کشور به بهانه فوت مهسا امینی، اظهار کرد: مسئله دشمنان مهسا امینی نیست و نظام را هدف قرار داده اند چرا که انقلاب اسلامی الگویی برای هدایت جهان است.
او با بیان اینکه فتنه‌هایی که بر علیه انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها صورت گرفته است، فقط یکی از آن‌ها برای نابودی یک کشور کافی بوده است، افزود: امروز دشمن تلاش برای سوریه سازی کشور دارد و ایجاد اختلاف و تفرقه و دوقطبی سازی در دستور کار دشمنان است.
نوری بیانیه گام دوم انقلاب را مورد تاکید قرار داد و گفت: این بیانیه زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) است و دشمن با تمام توان به جنگ ما آماده است تا به نتیجه برسد و باید به نسل نوجوان و جوان جامعه توجه جدی کرد و منطق ما راه را باز خواهد کرد.

در این مراسم گروه سرود دختران آفتاب به اجرای سرود در وصف حاج قاسم سلیمانی پرداختند و حجت‌الاسلام قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود خیر مقدم گفت.

این مراسم به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود و هیأت امنا و امام جماعت مسجد قرآن و پایگاه امام رضا (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار