خبرهای داغ:

انتصاب رئیس کمیته فرهنگی هیأت فوتبال شهرستان شاهرود

شاهرود_ محمد ابراهیمی مدیرموسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود، به عنوان رئیس کمیته فرهنگی هیأت فوتبال شهرستان شاهرود منصوب شد.
کد خبر: ۹۴۶۳۵۹۹
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

انتصاب رئیس کمیته فرهنگی هیأت فوتبال شهرستان شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، با توجه به پیشنهاد ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان شاهرود و در طی حکمی جناب آقای دکترمحمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود به سمت رئیس کمیته فرهنگی هیات فوتبال شهرستان شاهرود برگزیده شدند.
در راستای ترویج مسائل فرهنگی در استان سمنان و ارائه الگوی عملی بر آحاد جامعه علی الخصوص ورزشکاران مسئولیت کمیته فرهنگی هیات فوتبال شهرستان شاهرود به عهده جناب آقای دکتر محمد ابراهیمی گذاشته شد.
در قسمتی از این حکم آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی و به استناد ماده ۳۳ اساسنامه هیأت‌های فوتبال سراسر کشور، به موجب این ابلاغ به سمت رئیس کمیته فرهنگی هیأت فوتبالشهرستان شاهرود منصوب می‌شوید.
امید است در راستای مسئولیت جنابعالی، شاهد ارتقای بیش از پیش فوتبال شهرستان باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت داریم.
با توجه به اینکه آقای دکتر محمد ابراهیمی از چهره‌های فعال فرهنگی استان وکشور بوده و هم اکنون مسئولیت دانشگاه مجازی استان وموسسه فرهنگی بین الحرمین را هم برعهده دارند، این انتصاب دور از انتظار نبوده و با توجه به فعالیت هاو حضور همیشگی ایشان در فعالیت‌های آموزشی، علمی و فرهنگی، ان شاالله شاهد گسترش برنامه‌های فرهنگی در بین آحاد جامعه علی الخصوص ورزشکاران استان و کشور باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار