رئیس مجمع بسیج شهرستان خلیل آباد:

مهم‌ترین کارکرد مجمع بسیجیان گفتمان‌سازی، جریان‌سازی و مطالبه‌گری است

رئیس مجمع بسیج شهرستان خلیل آبادگفت:مهم‌ترین کارکرد مجمع بسیجیان گفتمان‌سازی، جریان‌سازی و مطالبه‌گری با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری و منافع مردم است.
کد خبر: ۹۴۶۳۵۷۸
|
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،در مراسم برگزاری مجمع بسیجیان شهرستان که در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان روز گذشته برگزار شد، علی محمدی دبیرمجمع بسیجیان شهرستان خلیل آباد ضمن معرفی کارگروه‌های تخصصی مجمع شناسایی مسائل و چالش‌های مختلف شهرستان را در کارگروه‌های تخصصی و پس از طرح و بررسی کارشناسی ارائه راه حل‌های علمی را از جمله برنامه‌های مجمع بسیج شهرستان برشمرد.

در ادامه محمد حسن مقدم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل آباد وجود مجامع نخبگانی بسیج را از فرصت‌های ارزنده جهت شناسایی و حل مشکلات در جامعه برشمرده که با ارائه راه حل‌های تخصصی و علمی می‌توانند دستگاه‌های مسئول را یاری دهند.

مقدم بیان کرد: مجمع بسیجیان یکی از مهم‌ترین ثمرات بسیج بوده که متشکل از افرادی دلسوز، متخصص و انقلابی است و ظرفیتی بسیار ارزشمند و البته علمی برای پیشبرد و کمک به سایر دستگاه‌های شهرستان دارد.

در ادامه دکتر حسن سروری  ریس جدید مجمع بسیجیان شهرستان تصریح کرد: مهم‌ترین کارکرد مجمع بسیجیان گفتمان‌سازی، جریان‌سازی و مطالبه‌گری با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری و منافع مردم است و کارگروه اقتصاد و زیربنایی، کارگروه فرهنگی و اجتماعی، کارگروه حقوقی، امنیتی و قضائی، کارگروه بهداشت و محیط زیست، کارگروه رسانه و فضای مجازی، کارگروه آموزش، تحقیقات و فناوری و کارگروه مدیریت و پشتیبانی از جمله کارگروه‌های فعال مجمع بسیجیان استان مرکزی است.

لازم به ذکر است در این مراسم انتخابات برای مشخص نمودن اعضاء مجمع بسیجیان برگزار شد و جناب آقای دکتر حسن سروی به عنوان ریس مجمع بسیجیان شهرستان و جناب آقای محمد خزاعی به عنوان نائب ریس مجمع و سرکار خانم مریم حیدریان به عنوان بازرس مجمع با رای گیری از افراد حاضر در جلسه انتخاب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار