خبرهای داغ:
امام جمعه وردنجان؛

استکبار جهانی تحمل قدرت منطقه‌ای و جهانی‌شدن ایران را ندارند

امام جمعه وردنجان گفت: شیطان بزرگ چون سیطره چندین ساله خود را از دست داده‌اند، تحمل قدرت منطقه‌ای و جهانی‌شدن ایران را ندارند.
کد خبر: ۹۴۶۳۳۵۰
|
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور مردم و مسئولان در شهر وردنجان برگزار شد.  

حجت الاسلام علی محمدی، به دشمنی استکبار جهانی با ملت بزرگ ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دنیای غرب و حامیان آن چون با پیشرفت ما مخالف هستند سعی می‌کنند تمام ارکان کشور از مدرسه، دانشگاه، کارخانه‌، اداره ، همه و همه را مشغول کاری غیر از کار اصلی کنند تا جلوی رشد کشور را بگیرند.

امام جمعه وردنجان با اشاره به هراس استکبار جهانی از ایران مقتدر، اظهار داشت: استکبارجهانی و سران شیطان بزرگ چون سیطره چندین ساله خود را با پیروزی انقلاب اسلامی ایران از دست داده‌اند، تحمل قدرت منطقه‌ای و جهانی‌ شدن ایران اسلامی را ندارند، برای همین با استفاده از انواع شیوه ها از جمله تحریم های ظالمانه، ایران هراسی، توطئه های شوم ، جنگ سخت، جنگ نرم، جنگ اقتصادی، جنگ رسانه ایی و فضای مجازی قصد دارند مانع پیشرفت و حرکت به سمت اهداف بلندمدت ما شوند، اما به لطف خداوند تاکنون با رهبری های امامین انقلاب و حضور حماسی مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی در عرصه های مختلف،توطئه های استکباری با شکست مواجه شده است.

حجت الاسلام محمدی، به حمایت آمریکا و برخی از دولت های وابسته از رژیم جعلی اسراییل اشاره کرد و ادامه داد: استکبارجهانی آرزو داشتندخاورمیانه بزرگی با مرکزیت رژیم غاصب صهیونیستی درست کنند که نتوانستند و شکست خوردند، حالا می‌خواهند ایران را تکه‌تکه و تجزیه کنند که نتوانستند و نخواهند توانست.

خطیب جمعه وردنجان گفت: انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته با خنثی کردن  توطئه‌های دشمنان به شجره تنومندی تبدیل شده است که دشمنان به یقین رسیده‌اند که آرزوی ساقط کردن آن را به گور خواهند برد.

وی به لزوم جهاد تبیین اشاره کرد و ادامه داد: برای پیروزی بر دشمنان باید قله‌های علم را تسخیر کرد و نیز با جهاد تبیین راه نفوذ دشمنان را در بین اقشار مختلف بویژه نسل جوان سد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار