خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بهار:

امروز آخرین حربه و تیر در ترکش دشمن فضای مجازی است

همدان- فرماندار شهرستان بهار گفت: امروز آخرین حربه و تیر در ترکش دشمن فضای مجازی است که خیلی اثرگذارتر است، ملت و مردم ما باید شناخت پیدا کنند و به دیگران منتقل کنند، بنابراین تکلیف و وظیفه ما تبیین است.
کد خبر: ۹۴۶۳۳۴۴
|
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح الله نباتی در جمع فعالان سواد رسانه، اصحاب رسانه، فعالان مجازی و افسران جنگ نرم با اشاره به اینکه دشمن دیگر ابزاری برای نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ندارد، اظهار کرد: نظام انقلاب اسلامی در مقابل حمله مستقیم نظامی طبس و جنگ فرسایشی و تمام عیار تحمیلی هشت ساله، بدون یک وجب عقب نشینی با میلیون‌ها تجربه عملیاتی و میدانی، با شکوه و عظمت، افتخار و عزت با دادن ۲۲۰هزار شهید از جنگ خارج شد.

وی افزود: بعد از جنگ شاهد ترورها برای شکست ملت ایران بودیم که خروجی آن قوی‌تر شدن سیستم‌های امنیتی، نظامی و سپاه ومقاومت، ایستادگی و قوی‌تر شدن اقتصاد داخلی ایران در حوزه عمرانی، عملیات‌های راهسازی، سدسازی و کارخانه‌سازی و تولید محصولات داخلی بود.

فرماندار بهار عنوان کرد: امروز آخرین حربه و تیر در ترکش دشمن فضای مجازی است که خیلی اثرگذارتر است، در تحمیل جنگ شاید یک هزار میلیارد دلار به ما ضربه بزنند اما تفکر آمریکایی مردم ما، ده‌ها هزار میلیارد دلار به ما خسارت می‌زند، ملت و مردم ما باید شناخت پیدا کنند و به دیگران منتقل کنند، بنابراین تکلیف و وظیفه ما تبیین است.

وی ادامه داد: امروز باید با نوشتن و گوشی‌هایمان دفاع کنیم و در رکاب امام زمانه بجنگیم، شهید آوینی چه زیبا گفت «کارتان را برای خدا نکنید، برای خدا کار کنید»، تفاوتش همین قدر است که ممکن است امام حسین(ع) در کربلا تنها باشد و ما در حال کسب علم برای رضای خدا باشیم.

نباتی تصریح کرد: امروز در نظام تکلیف داریم، باید خوب آموزش ببینیم، خوب تحلیل کنیم و مهمتر از آن هزاران نفر انسان را آگاه کنیم، نباید پشت نظام و انقلاب را خالی کنیم تا با روشنگری، دروغ دشمن را به مردم نشان دهیم، باید خودمان فضا را تحلیل کنیم و در جامعه و بین خانواده‌ها روشنگری کنیم، تکلیف ما تبیین نفر به نفر است.

وی افزود: امروز انقلاب با توجه به پیشرفت‌های متعدد تحت شدیدترین فشارها و ستم‌ها و هزینه مضاعف دشمن با صلابت‌تر از قبل است و نمی‌توان آن را با ۴۰ سال قبل مقایسه کنیم، و دشمن از این نگران است.

فرماندار شهرستان بهار گفت: ایران مظلوم‌ترین ملت تاریخ است مثل جوانه زیر خاک در حال رشد است و بنگاه‌های خبرپراکنی و فضای مجازی چنان پمپاژ خبری در ذهن مردم کرده‌اند و شبهات می‌سازند و منتشر می‌کنند که مردم حقیقت را قبول نمی‌کنند، ملت ایران آزادترین کشور دنیا است و قوانین محدود کننده کمتری دارد، خانم‌ها آزاد هستند و حق فعالیت و تحصیل دارند و امروز با توجه به پیشرفت علم پزشکی متوسط مرگ و میر بانوان در فرزندآوری نزدیک به صفر و سن امید به زندگی بانوان بالاتر رفته و از ۵۲ سال به ۷۶ سال رسیده، کرامت بانوان و خانواده در اسلام قابل مقایسه با غرب زن ستیز نیست.

وی بیان کرد: مشکلات را قبول داریم و نباید مشکلات را نادیده گرفت و انکار کرد، اما در عین حال نباید به دشمن اجازه داد تا مشکلات را بزرگنمایی کند، ما آنچه که خواستیم به همت خود و جوانان خودمان، بدون کمک بیگانگان به دست آوردیم و آینده روشن است وبنابراین باید با تقویت تفکر انتقادی با دیدگاه نقادانه مسائل را موشکافی و جوانب را بررسی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار