خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

باید در جنگ نرم روی فرهنگ جامعه کار شود

همدان-فرماندار نهاوند گفت: در جنگ نرم باید روی فرهنگ جامعه کار شود تا بتوانیم با روحیه جهادی و بسیجی از این پیچ تاریخی به خوبی گذر کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۷۴۸۳
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی مراسمات گرامیداشت چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین شهرستان نهاوند اظهار کرد: حضور بسیج و بسیجی در همه عرصه‌ها باعث پیشرفت و توسعه انقلاب و نظام شده، حضور در همه عرصه‌ها نشانه روحیه بسیجیان است.

وی در ادامه با اشاره به مقوله فرهنگ گفت: مهمترین معضل شهرستان نهاوند فرهنگ است که باید به صورت جدی و جهادی به آن پرداخته شود و همه مردم و مسئولین با دید بسیجی باید پیگیر این معضل مهم باشند.

فرماندار نهاوند افزود: باید در بحث فرهنگی به فکر نوجوانان و جوانانی باشیم که در اغتشاشات اخیر به دام غربی‌ها و ضد انقلاب افتادند و روی فرهنگ جامعه بیشتر کار کنیم.

وی تصریح کرد: اگر مشکلی وجود دارد مربوط به فرهنگ است و در جنگ نرم باید روی فرهنگ جامعه کار شود تا بتوانیم با روحیه جهادی و بسیجی از این پیچ تاریخی به خوبی گذر کنیم.

احمدوند در ادامه در خصوص هفته بسیج گفت: هفته بسیج فرصت بسیار مناسبی است تا فرهنگ بسیج و بسیجی را بیشتر از گذشته ترویج کنیم و این وظیفه یک ارگان خاص نیست و همه در قبال جامعه مسئول هستیم .

وی افزود: در طول ۴۳ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد کارهای بسیار خوبی توسط بسیجیان انجام شده که این کارها روحیه جهادی و بسیجی را می‌طلبند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار