خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

بانوان نهاوندی در میدان ورزش و دفاع از ارزش‌ها خوش درخشیدند

همدان-فرماندار نهاوند با بیان اینکه بانوان نهاوندی در میدان ورزش و دفاع از ارزش‌ها خوش درخشیدند، گفت: مردم فهیم نهاوند با بصیرت، آگاهی و ولایت‌مداری همواره پابه‌رکاب نظام و انقلاب بوده و هستند.
کد خبر: ۹۴۶۵۰۷۷
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در آئین تجلیل از مدال‌آوران المپیاد استعدادهای برتر شهرستان نهاوند که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و معاون سیاسی امنیتی فرمانداری نهاوند برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی شیراز و همچنین شهدای مدافع امنیت، اظهار کرد: در حوادث اخیر کشور متأسفانه دشمن توطئه‌های متعددی برای به انحراف کشیدن جوانان به خصوص بانوان داشت؛ اما بانوان افتخارآفرین نهاوند علاوه بر کسب عناوین در رشته‌های مختلف ورزشی باغیرت، عرق و وطن‌پرستی پشتیبان کشور و ولایت بوده و هستند.

وی با بیان اینکه بانوان نهاوندی در میدان ورزش و دفاع از ارزش‌ها خوش درخشیدند، گفت: مردم فهیم نهاوند با بصیرت، آگاهی و ولایت‌مداری همواره پابه‌رکاب نظام و انقلاب بوده و هستند و از این برهه حساس عبور کردند.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: در بحث جایگاه ورزش نهاوند هرچه بتوانیم به ورزشکاران و جامعه ورزش کمک کنیم به رشد همه‌جانبه شهرستان کمک کرده‌ایم؛ چراکه سلامت عمومی را تضمین می‌کند.

وی گفت: به برکت دولت سیزدهم اعتبارات خوبی از محل سفر ریاست‌جمهوری، ملی و استانی برای پروژه‌های عمرانی جذب شده است که نویدبخش آینده روشن را می‌دهد.

بانوان نهاوندی در میدان ورزش و دفاع از ارزش‌ها خوش درخشیدند

بانوان نهاوندی در میدان ورزش و دفاع از ارزش‌ها خوش درخشیدند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار