خبرهای داغ:
حجت الاسلام ارزنده:

هدف از شورای فرهنگ عمومی ریشه‌یابی تبیین علل مشکلات فعلی جامعه است

همدان-امام جمعه شهرستان بهار فت: هدف از برگزاری شورای فرهنگ عمومی باید ریشه‌یابی تبیین علل مشکلات فعلی جامعه در سطح کشور و شهرستان توسط متخصصان و کارشناسان مجرب باشد.
کد خبر: ۹۴۶۳۰۵۳
|
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهار اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسات باید ریشه‌یابی تبیین علل مشکلات فعلی جامعه در سطح کشور و شهرستان توسط متخصصان و کارشناسان مجرب باشد.

وی با بیان اینکه دشمن در صدد ایجاد مشکل برای ما است، افزود: امروز همین موضوع اغتشاشات مشکل اصلی جامعه ما است، و همین معضلات در کشور به خاطر تضاد و دوگانگی در گفته‌ها است که خود باعث ایجاد فرصت‌ها برای آسیب‌ها است.

امام جمعه شهرستان بهار عنوان کرد: باید در انقلاب ما برای مقابله با دوگانگی، چیزی که ذاتا خوب و پسندیده است در هر دولتی حمایت شود و هر چیزی که ذاتا بد است در هر دولتی مزمت و با آن مقابله شود تا دامن اعتراضات گسترش پیدا نکند، چراکه مسائلی در جامعه است که اگر حل نشود باعث ایجاد مشکل می‌شود و در قالب فتنه در جامعه سرریز می‌شود.

فرماندار بهار نیز اظهار کرد: این جلسات با هدف شناسایی مسائل و آسیب‌های فرهنگی توسط دستگاه‌های متولی امور فرهنگی، با تاکید بر موشکافی آسیب‌های بومی و ارائه تحلیل، راهکار، جمع‌بندی و اولویت‌بندی مسائل برای برنامه ریزی، تقسیم کارو حل مشکلات در راستای نجات نوجوان و جوانان از آسیب های فرهنگی انجام می‌گیرد.

روح اله نباتی تصریح کرد: اعضای فرهنگ عمومی باید به عنوان متولیان، فرهنگ را بشناسند و نسبت به مسائل روز دغدغه مند باشند، تا با کاهش ترویج ضد فرهنگ‌ها و آسیب‌ها و تدوین برنامه‌های کوتاه مدت اثرگذاری در مسائل فرهنگی داشته باشند.

گفتنی است؛ در این جلسه در حوزه انتظامی تشریح آسیب‌های اجتماعی چون نزاع و درگیری، خودکشی، سرقت، مواد مخدر و اعتیاد، مشروبات الکلی، عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی وعدم استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی، ساخت و ساز غیر مجاز ارائه شد و در تشریح مسائل مربوط به فرهنگ شهروندی در حوزه شهرداری به موضوع پساب های خانگی، فرهنگ زمانبندی جمع آوری زباله ها، بوی متعفن، آسیب و تخریب اموال عمومی و ساخت و سازهای غیر مجاز، اشاره شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار