خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

امروز دشمن شیطان‌تر و گستاخانه‌تر از قبل عمل می‌کند/ باید مراقب توطئه‌های دشمن بود

همدان-امام جمعه نهاوند گفت: امروز دشمن شیطان‌تر و گستاخانه‌تر از قبل عمل می‌کند و باید مراقب توطئه‌های دشمن بود و ضروری‌ترین کار این است که فرزندانمان را نسبت به توطئه‌های دشمنان آشنا کنیم.
کد خبر: ۹۴۵۸۱۶۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند اظهار داشت: دشمن و استکبار جهانی همیشه از جهل و نادانی گروهی از مردم سوءاستفاده کرده است و ما بنا بر آیات و روایات وظیفه داریم مقابل این جهالت و نادانی بایستیم.

وی با اشاره به اینکه مهمترین قدم قیام اباعبدالله الحسین(ع) مبارزه با جهل است، گفت: امروز دشمنان از طرق مختلف قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دارد، تخریب اموال عمومی و آتش زدن آنها نشانه جهل است که دشمن به آن دست زده است و باید در این دوره نیز مقابل آن ایستاد.

امام جمعه نهاوند افزود: در زیارت اربعین می‌خوانیم، خدایا من شهادت می‌دهم که امام حسین(ع) خون قلبش را نثار کرد تا مردم را از جهل و نادانی نجات دهد و امروز من و شما وظیفه داریم بنا بر آیات و روایات مقابل دشمنان و جهل و نادانی بایستیم.

وی تصریح کرد: امروز دشمن شیطان‌تر و گستاخانه‌تر از قبل عمل می‌کند و باید مراقب توطئه‌های دشمن بود و ضروری‌ترین کار این است که فرزندانمان را نسبت به توطئه‌های دشمنان آشنا کنیم .

امام جمعه نهاوند بیان کرد: بهانه مرگ مرحومه مهسا امینی همان جهالت و ابزاری است که در قدیم بین مردمان بوده و این مسئله باعث شد که رسانه‌های ضد انقلاب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فتنه‌ها به پا کنند، این مهم می‌طلبد مردم ما هوشیارانه بدانند که دشمن همان شیطانی است که سالیان سال مقابل نظام ما ایستاده است و به هر بهانه‌ای قصد نابودی این انقلاب را دارند و نباید اجازه دهیم آنها به اهداف شومشان برسند.

وی گفت: طلاب و روحانیون و اصحاب رسانه و دیگر تریبون‌ها باید در ابتدا بصیرت و بینش خودمان و در مرحله بعد با تبیین اتفاقات نسل جوان را از توطئه‌های دشمن آگاه کنیم.

مغیثی بیان کرد: پیش از این شعار می‌دادیم وای اگر خمینی حکم جهادم دهد و امروز امام خامنه‌ای حکم جهاد داده‌اند و آن هم حکم جهاد تبیین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار